Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Lindmark - 30 mars 2014 18:37

Kom inte på en bra rubrik, men den är sann  ;)

Hej :) Aja, vad gör ni da?

Jag sitter i köket och lyssnar på Ed Sheeran :*

Idag har jag varit och handlat. Sen har jag pluggat och ätit tårta. Vi firade min brors flickvän <3 Ska snart duscha, sen ska jag plugga lite till och sen ska jag kolla på en film eller något. Håller på och laddar up ett videoklipp på youtube, snart uppe :)


Men förlåt för dålig updatering. Men har mycket med skolan och sen har vårat internet varit gsnaka dåligt denna vecka :( Igår var jag med Filippa, vi gick ner till sjön och tog massa bilder :) Sen sov hon över hoss mig och vi pratde och så ;) Men i fredags var jag och Helin i farsta och fika. Jag köpte 1 klänning och 1 topp. Bilder kommer i ett eget inlägg. De är med i videon. Men det var riktigt mysigt att fika med henne. Jag kom hem vid kl 19 och köpte en kebabrulle med mig hem.

Men ska försöka blogga mer. puss :*


Nu får ni lite bilder :)

 

Årets första grillning :)        

xoxo

Av Amanda Lindmark - 28 mars 2014 22:03

Men har inte haft tid att sitta vid datan eller att blogga eller så :( Men ska inte skriva något långt inlägg, ska göra det imorgon :) Tänkte säga att det kommer up en ny video på youtube imorgon. En HAUL video till er :) puss :*

Av Amanda Lindmark - 19 mars 2014 20:00

Av Amanda Lindmark - 18 mars 2014 21:51

Hej! Ska snart gå ner och sova, men vad gör ni da? Idag var jag i skolan, slutade 14.15 brukar sluta 15.35 ;/ MEn lektionen var inställd ;) Bloggar imorgon om jag hinner :) Puss :*


   


Av Amanda Lindmark - 18 mars 2014 08:03

Sitter utanför svenskan och väntar på läraren :) Ni får en bild från igår på snön <3

Av Amanda Lindmark - 17 mars 2014 20:51

Ska skriva om andra veckan på praoen så ni får veta. Men har inte hunnit. Ska försöka fixa det imorgon :)

Men fick ta saker i butiken för 100-150 kr typ. Så tog 4 saker som kostade och sen fick jag 2 små påsar med kattgodis.

Men tänkte lägga in en bild till er så, här får ni :)Rosa burken med boll - 59 kr / Leksaken - 19 kr / Lilla påsen (gul lapp) - 35 kr / 2 andra påsar (vet ej) / Underlägg - 40 kr :) Allt finns att köpa på djurmagasinet. Jag fick allt gratis eftersom jag praoade där i 2 veckor, puss :)

Av Amanda Lindmark - 17 mars 2014 20:36

Hej nu på kvällen åkte pappa och jag till rusta skulle köpa tavelramar till mitt rum :)

Köpte 2 st med 1 bild i och sen 3 i en tavla. Sen 1 hårklämma. Men sen åkte vi hem och sen dess har jag fixat tavlorna och satt in bilder i de. Kan ta kort på de imorgon :) Hoppas det blir bra! Men här kommer en bild :D


Idag var första dagen i skolan efter 3 veckor. Kul att träffa kompisarna :) Sen jobbade vi inte så mycket men :)

Aja ska sätta på en film nu ;)

Puss love you :*

  

En bild på min bebis - tusse

Av Amanda Lindmark - 16 mars 2014 11:05

I torsdag var jag så trött poch hade huvudvärk efter praktiken så var så trött och låg och sov typ :/

Sen i fredags kom jag hem typ vid kl 16.00, då var det typ mat vid kl 16.30 och då åt jag. Sen städade jag i mitt rum och fixade, efetrsom Filippa skulle komma vid kl 19.00 och sova över. Så dåkom hon vi kollade på någon film och sen pratade typ <3 Sen på lördag morgon typ vid kl 10.00 vakande vid och åt frukost. Sen gick vi hem till henne vid kl 13.00 typ :) Sen var vi hemma hoss henne hela dagen tills kl 20.00, vi pratade,kolla videos, lyssna på musik och sen åt jag middag där. Sen gick vi hem till mig vid kl 20.00 Hon skulle sova över inatt igen. Så igår kollade vi på gamla bilder på mig typ, hahah :) Sen sov vi vid typ kl 23-24 ;) Sen vakande vi vid 9.00 för hon skulle iväg med sin Farmor :) Så idag vet jag inte vad jag ska göra. Vill åka tillikea och köpa hyllor till mitt rum och tavelramar. Sen vill jag gå ut och gå och göra lite övningar för mitt ben. Sen måste jag städa kaninburen :) Men bloggar senare om jag kommer ihåg. Men ska skriva om praktiken andra veckan. Så håll utkik, ska föröska posta det inlägget idag ;) XoXo Amanda   

 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards