Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

HEJSAN ALLA LÄSARE!

Av Amanda Lindmark - 16 mars 2014 11:05

I torsdag var jag så trött poch hade huvudvärk efter praktiken så var så trött och låg och sov typ :/

Sen i fredags kom jag hem typ vid kl 16.00, då var det typ mat vid kl 16.30 och då åt jag. Sen städade jag i mitt rum och fixade, efetrsom Filippa skulle komma vid kl 19.00 och sova över. Så dåkom hon vi kollade på någon film och sen pratade typ <3 Sen på lördag morgon typ vid kl 10.00 vakande vid och åt frukost. Sen gick vi hem till henne vid kl 13.00 typ :) Sen var vi hemma hoss henne hela dagen tills kl 20.00, vi pratade,kolla videos, lyssna på musik och sen åt jag middag där. Sen gick vi hem till mig vid kl 20.00 Hon skulle sova över inatt igen. Så igår kollade vi på gamla bilder på mig typ, hahah :) Sen sov vi vid typ kl 23-24 ;) Sen vakande vi vid 9.00 för hon skulle iväg med sin Farmor :) Så idag vet jag inte vad jag ska göra. Vill åka tillikea och köpa hyllor till mitt rum och tavelramar. Sen vill jag gå ut och gå och göra lite övningar för mitt ben. Sen måste jag städa kaninburen :) Men bloggar senare om jag kommer ihåg. Men ska skriva om praktiken andra veckan. Så håll utkik, ska föröska posta det inlägget idag ;) XoXo Amanda   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards