Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Lindmark - 9 mars 2014 20:04

Idag har jag suttit och resnat ipaden. Alla appar, sidor och bilder :) Rätt så skönt att ha lite minne hahaha :D

Men sen var jag i centrum och köpte lunch till imorgon. Snart ska jag kolla på en film eller något. Är jätte sugen på choklad bollar eller choklad pudding. Men ska skriva om min praovecka snart men laddar troligen upp imorgon :)

puss

 

bild från 2012 (dålig kvalite)

Av Amanda Lindmark - 8 mars 2014 21:28

Ska fösöka skriva det imorgon om jag orkar, puss

Av Amanda Lindmark - 8 mars 2014 21:22

Den här mixern har en 750 ml flaska på sig. Så man häller bara i frukterna och sen sätter man på locket och kan gå.

När man köper den får man 2 flaskor med <3 Den finns i svart och rosa. Den finns på olika ställen. Men vill köpa den som finns på siba för 299 kr :) Ska förska övertala min pappa att betala 200 kr och jag 100 kr. Vill ha den jätte mycket. Jag älskar smoothie så, den är jätte bra att ha. Liten och tar inte mycket plats. Men kanske köper den imorgon får se :*

Länk till mixer: http://www.siba.se/product/14924791/c3-mix-go-rosa&ref=focus

Hittade bilden på hennes blogg http://lakeyours.devote.se/ :)

Av Amanda Lindmark - 8 mars 2014 21:14

Idag vid kl 13.00 gick jag och min pappa ut och gick i 30 min. Vid sjön och det var soligt. Rätt så varmt om jag får säga.

Sen när jag kom hem så tog en en lång skön dusch. Sen har jag bara varit hemme och städat lite i mitt rum och så.

Nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och kollar på Melodifestivalen det är ju final så ;) Men imorgon vet jag inte va jag ska göra än men får se. Sen på tisdag ska jag på begravning så :/ Sen praoar jag hela nästa vecka också <3


Men ni får några bilder från idag :)

         

Av Amanda Lindmark - 7 mars 2014 23:02

Vet aldrig vad jag ska döpa rubriken. Det är alltid typ "Hejsan Svejsan", "Hej", "Sångtext eller nått".

Men ni får stå ut med samma rubrik, hahaha!


Hejsan alla! Vad har ni gjort denna vecka då ;) Jag har då praot i farsta på djuraffären. Helt ok. Tänkte kanske skriva ett inlägg imorgon om denna praovecka, får se :) Idag var jag och prao fick plocka avror och ge alla djur mat och så.

Till lunch åt jag kycklingsalladen från ilpiatto i farsta, as gott tipsar stort <3 Men sen slutade jag kl 14.00 och kom hem typ 14.45 så ja. Sen när jag kom hem satt jag vid ipaden och kollade lite saker. Sen åt jag middag typ vid 17.00 Sen har jag typ suttit vid ipaden igen, hahaha. Sen kollade jag precis på det nyaste avsnittet av "The Vampire Diares" as bra och sorligt i samma avsnitt <3 Men ska kolla klart på "en mamma och 3 systrar" som jag på började igårkväll.

Imorgon ska jag kanske vara med Filippa. På morgonen ska jag föröska gå ut och gå en sväng. Tänkte idag men hade så ont i min tå så orkade inte. Men bloggar imorgon när jag vaknar <3 XoXo Amanda

 


Av Amanda Lindmark - 4 mars 2014 07:51

Hej! Snart ska jag åka till min prao och ja. Bloggar kanske när jag kommer hem :)

Av Amanda Lindmark - 1 mars 2014 20:48

Om jag orkar och hinner ska jag föröska göra en haul och lägga ut <3

Av Amanda Lindmark - 1 mars 2014 20:39

Hej!

Snart ska jag kolla på en film, tror jag ska kolla på "A Cinderella Story: Once Upon a Song" med Lucy Hale :)

Vad gör ni da? Idag var jag med Jennifer, vi kollade på 2 filmer och pratade lite. Det var längesen jag var med henne. Det var kul, sen lockade jag hela hennes hår! Det vart så himla fint. Kan lägga in bild imorgon :) Men imorgon vet jag inte vad jag ska göra än iallafall, men ni da? Aja, kanske bloggar imorgon om jag orkar <3

XoXo Amanda :*

 

Bild från Mars 2013 :D


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards