Cutierabbit

Alla inlägg under april 2014

Av Amanda Lindmark - 30 april 2014 18:17

Blir ingen majbrasa med kompisarna, andra planer. Kommer troligen åka med mina föreldrar. Men ni får en bild från igår, bloggar senare om jag har tid :)

Av Amanda Lindmark - 30 april 2014 09:34

Av Amanda Lindmark - 29 april 2014 23:09

Bloggar imorgon om jag hinner, för slutar kl 15.00 sen vid kl 18.00 ska jag och mina kompisar till en majbrasa.

Av Amanda Lindmark - 29 april 2014 07:30

Igår var jag i skolan, vi åkte till en soptipp och kollade. Sen när vi kom tillbaka till skolan pratade vi om det. Idag börjar jag kl 9.00, bloggar senare :)

Av Amanda Lindmark - 27 april 2014 12:42

Ut i solen om 1 timme och ha picknik med mina älsklingar <3
Kanske laddar up bild, updaterar om jag har internet. :)

Av Amanda Lindmark - 26 april 2014 23:46

Videochattar med älsklingen just nu, snart kommer en till in chatten <3

Av Amanda Lindmark - 26 april 2014 21:51

Idag var en bra dag! Satt och hade videosamtal med 2 kompisar, satt och fixade mitt hår lockigt till middagen.

Sen kom våra gäster kl 17.00 och vi pratde och sen var middagen klar 17.30 ungefär det var hamburgare och korv.

Sen lite senare var det en jordgubb/grädd tårta, jätte god! Sen lekte jag med barnen och var mest med de :)

Sen åkte de vid klo 20.00 Sen har jag bara hjälp till och städat och sen suttit vid ipaden och skrivit med en kompis.


Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska kolla på en film och sen senare ska jag videochatta med vänner :)


Men här får ni en bild från idag :) Jag vet att det har varit dålig updatering, men det är mycket i skolan med läxor.


       

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards