Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda Lindmark - 30 maj 2014 20:07

Heej! Idag har jag braa varit hemma och kollat film. Imorgon ska jag kanske vara med en kompis men vet ej vad jag ska skriva. Ville bara updatera :* //Amanda


   

Av Amanda Lindmark - 29 maj 2014 13:59

La aldrig ut tårtan som jag bkade på morsdag i söndags 25/5 :) Sen köpte jag en body lotion och body wash från Oliva från Åhlens och ett par silverörhängen från Guldfynd. Kommer visa er i min haul video so  kommer om ett tag :)


 

Av Amanda Lindmark - 29 maj 2014 13:49

I måndags kväll den här veckan satt jag och min brors tjej uppe till kl 05.00 på morgonen och pluggade ;) Hon pluggade och jag låg brevid och kolla saekr på ipaden skrev lite på mina läxor. Så nästa dag tisdag var jag hemma från skolan, för jag hade ont i mina ben och var trött. Så hon och jag var hemma hoss mig. Hon pluggade mer och sen målade vi varandras naglar och pysslade. Sen kollade vi på olika videos på internet och sen vid kl 19.00 åkte vi till centrum och köpte chips och godis :) Sen kollade vi film på kvällen. Sräck, höll på och dö. Har sett den förut-. Men sen kollade jag saker på ipaden sen sov jag vid kl 2.00 på natten. Men vi hade en jätte rolig och mysig dag. Sen låg vi min säng och pluggade och åt mat :)

puss :*

Bilder på naglarna :) De 2 första bilderna är mina naglar och de 2 andra är hennes <3


        

Av Amanda Lindmark - 29 maj 2014 13:49

Jag hade inte träffat en vän typ på 6 månader och då fick jag min present förra veckan av henne :)

Eftersom det gar aldrig blivit av att vi har träffats :/ Men fick den då och jag blev riktigt glad.

Hon fick några saker av mig också som julkklapp. Men den är asfin och jätte bra pigment och sånt.

Här får ni bilder <3


           

Av Amanda Lindmark - 29 maj 2014 13:42

Jag var med Filippa i lördags, vi umgicks hela dagen. Jag cyklade och hon åkte inlines :) Så åkte vi runt i typ 1 h och 30 min och pratade och tog några kort. Sen åkte vi hem till Filippa och satt i solen och fikade. Vi hade det roligt och mysigt :) Här får ni 3 bilder från i lördags :)

puss

      

Av Amanda Lindmark - 29 maj 2014 13:27

Jag vet att det är dålig updatering, men har haft massa inlämmningsuppgifter i skolan som typ alla skulle in i månmdags och tisdags :) Men nu har jag inte skolarbeten kvar. Alla är klara, betygen sätts den här helgen ;) Vet att jag kommer få F i ett ämne, för jag klarade inte provet. Usch, hatar skolan :( Nu är det exakt 13 dagar kavr till skolavslutnigen <3 Så glad!


I sommar ska vi ut och campa. sen ska vi åka till Gotland i agusti.

Men efter det här inlägget kommer det komma några inlägg med bilder. Så det här inte blir en hel sida <3 Men idag vet jag inte vad jag ska göra,. Ska kolla lite kläder på internet och kanske beställa. Jag ska göra en Haul video till er också. Med saker jag har köpt den senaste månaden. Ska bara vänta på saker jag har beställt så jag kan visa er det också.

puss :*


   

Av Amanda Lindmark - 23 maj 2014 14:50

Förlåt för min tå, men har opererat mig

Av Amanda Lindmark - 20 maj 2014 22:27

Idag hade jag simprov i skolan kl 10.00, sen gick jag hem efter det. Sen duschade jag och åt lunch. Sen kom min pappa hem och vi åkte till sjukhuset i hanige. Skulle operera min tå, för hade nageltrång i min stor tå på höger fot :(

De sprutade in bedövning i tån, på 2 ställen. Det gjorde så himla ont så jag trodde jag skulle bokstavligen dö :( De gjorde ont i typ 1 miut, det stikte och så. Det kändes som sputan var lika stor som en blyertspenna. Aja, sen när jag kom hem fick jag ta 2 alvedon. Vilket inte hjälpe så mycket, det gör ont i tån just nu. Jag kan inte ha sko på den foten. Så kommer vara hemma imorgon och göra läxor. Sen på fredag har vi orgentering i skolan, vi ska typ till haninge.


Men hoppas det blir bättre. Jag gick och sov vid kl 17.00 och vakande kl 20.00, eftersom var jätte trött och när jag sover känner jag inte smärtan :) Aja, ska sätta på en film nu och senare sova.

Ska försöka blogga några inlägg imorgon, puss <3


  

En bild på Doriz när hon var mindre, förra sommaren :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards