Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

SIMPROV OCH OPERATION

Av Amanda Lindmark - 20 maj 2014 22:27

Idag hade jag simprov i skolan kl 10.00, sen gick jag hem efter det. Sen duschade jag och åt lunch. Sen kom min pappa hem och vi åkte till sjukhuset i hanige. Skulle operera min tå, för hade nageltrång i min stor tå på höger fot :(

De sprutade in bedövning i tån, på 2 ställen. Det gjorde så himla ont så jag trodde jag skulle bokstavligen dö :( De gjorde ont i typ 1 miut, det stikte och så. Det kändes som sputan var lika stor som en blyertspenna. Aja, sen när jag kom hem fick jag ta 2 alvedon. Vilket inte hjälpe så mycket, det gör ont i tån just nu. Jag kan inte ha sko på den foten. Så kommer vara hemma imorgon och göra läxor. Sen på fredag har vi orgentering i skolan, vi ska typ till haninge.


Men hoppas det blir bättre. Jag gick och sov vid kl 17.00 och vakande kl 20.00, eftersom var jätte trött och när jag sover känner jag inte smärtan :) Aja, ska sätta på en film nu och senare sova.

Ska försöka blogga några inlägg imorgon, puss <3


  

En bild på Doriz när hon var mindre, förra sommaren :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards