Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda Lindmark - 3 maj 2014 22:12

Här får ni lite blandade bilder :)

                   

             

Av Amanda Lindmark - 3 maj 2014 22:03


As bra mashup på youtube :) Lyssna!

Men just nu lyssnar jag på denna låt och kollar lite bloggar :)

Men ska sova snart, lägger ut videon i morgon <3

Puss

Av Amanda Lindmark - 3 maj 2014 19:46

Idag var jag i Farsta med Helin och Eda. Jag köpte en laddare till min samsung och en bb- cream. Ska ladda up en haul video om ett tag eller imorgon :) Får se! Skulle köpt skor och shorts men det var slut i mina storlekar :(Ska beställa via nätet tror jag :) sen åt vi Kina mat till middag, riktigt gott <3
Puss

Av Amanda Lindmark - 2 maj 2014 20:25

Åkte in till stan idag kl 14.30 och kom hem vid kl 20.00 :) Vi gick runt och kollade i affärer och sen tog vi massa kort. Kanske bloggar senare om jag har ork, puss

Av Amanda Lindmark - 2 maj 2014 13:53

Bloggar senare

Av Amanda Lindmark - 1 maj 2014 20:59

Ska sätta på en film och sen sova. så säger god natt nu :) Kommer komma ut en liten haul video imorgon hade köpt 2 saker, men hade redan laddat up videon så :/ puss

Av Amanda Lindmark - 1 maj 2014 20:48

  

Älskar de! Mina nya favorit skor :* De kostade 499 kr på rea, orginalpris 1099 kr :) Köpte de på stadium <3

Av Amanda Lindmark - 1 maj 2014 20:26

Heejsan! Igår (tordag) var det valborg. På dagen hade jag skola, vi åkte till cosmonova och kollade på en film. Sen efetr det hade jag läxhjälp i skolan, men var bara där i 1 timme och sen åkte jag hem och grillade kött med familjen, mysigt :)


Sen senare på kvällen vid kl 19.00 åkte vi till huddinge centrum, där hade de majbrasa. Mysigt!

Sen vid ungefär 20.45 var det massa fyrverkerier, de som bor nära huddinge hörde nog eller såg de :D

Det var riktigt fiint, det höll på i ungefär 10 minuter <3 Sen köpte jag chips vid ett stånd och 1 sockervadd. Har varit sugen på sockervadd skit länge, vart super glad :) Sen tävlade vi på sånna där stånd men vann inget. Sen var det ett band som spelade på en sen där. Ville köpe heliumballong men hade inga pengar :/ Aja här får ni 1 video och några bilder :*


Puss// Amanda

                         



           

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards