Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2014

Av Amanda Lindmark - 30 juni 2014 22:53

Heej!

Vi åkte in till stan vid kl 16.00 Sen var vi framme vid kl 16.30 typ. Så vi gick in lite affärer på väg till bion för att hämta ut våra biljetter :) Sen gick vi till Sushi yama, det var riktigt gott det jag beställde :) Jag beställde ris, kyckling och teriyaki sås och sen till det drack jag en coca cola <3 Sen gick vi till en affärer som hade typ balklänningar och festklänningar :) As fina, hittade flera som jag skulle vilja ha på min bal i 9:an <3 Men sen vid kl 18.10 gick vi till bion och köpte chips och dricka till bion <3 Sen slutade filmen typ 20.40 och då var vi påväg till tågen. Men vi stannade på starbucks och köpte en varsin cream. Jag köpte strawberry och Simone köpte choklad :) Sen tog vi tåget hem och sen skildes vi ifrån. Nu ska jag gå ner till mitt rum och läsa min bok och sen kanske kolla lite på min serie :)


Bloggar imorgon om jag orkar, puss :* Här får ni lite bilder från idag :)

             

Av Amanda Lindmark - 29 juni 2014 17:38

Om jag skulle starta en frågestund på min blogg skulle någon ställa frågor. Vad tycker ni?

Av Amanda Lindmark - 29 juni 2014 17:35

Min bror har lånat ut sin data till sin kompis så vi har ingen data :/ Så jag kan då inte Updatera och ladda up min Haul video :( Men bloggar vi min iPad nu :) Men kommer redigera Haul videon när vi får datan tillbaka så <3 I fredags gick pappa och jag på bio och vi såg "Bad neighbors" med Zach Efron och Dave Franco riktig snygga killar :O :* Men tipsar stort det var en bra film för ungdomar :) puss
Sen var jag på grönan igår. Åkte dit vid kl 19.00 och kom hem kl 22.00 Åkte dit för att kolla på sommarkrysset för ville se 2 personer som skulle sjunga "din soldat", sen åkte jag några karuseller också :) Men ska fortsätta läsa min bok nu och sen kanske cykla till centrum och köpa bär :) Plus jag fyller år om 12 dagar, längtar önskar mig en data men tro inåt exat kommer få det för den kostar 18 000 :/ Aja här får ni en liten dålig bild tagen med iPad :)

Av Amanda Lindmark - 27 juni 2014 14:39

Snart ska jag ut och ta en promenad. Sen ikväll ska jag kanske på bio med pappa och vi kommer antagligen se 22 jump street 2 :) Men bloggar senare om jag har tid ;)



Av Amanda Lindmark - 24 juni 2014 22:12

Vart den fin? Vad tycker ni?

 

Av Amanda Lindmark - 24 juni 2014 14:06

                                                                     

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards