Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2014

Av Amanda Lindmark - 24 juni 2014 13:56

Heeej! Kom hem från Filippas landställe i söndags kväll men orkade inte blogga då :) Men vad gör ni da? Vi hade det riktigt mysigt och roligt. Vi sov i ett eget litet hus, sen hoppade vi studsmmatta och spelade fotboll. Sen gick vi promenader i området. Sen satt vi på en äng och firade midsommar och sen dansade alla barnen runt midsommarstången. Sen gick vi ner till stranden och kollade. Sen åt vi riktigt god mat på midsommarafton och sen hade Filippas mamma gjort en smörgåstårta :) Sen på lördagen var vi och hälsade på fåren som var en bit bort från deras landställe. Deras landställe ligger i Norrtälje så det var där vi var :) Men det var en rikitgt lyckad helg/midsommar helg <3 Men igår (måndag)

vakande jag kl 16.30 på eftermiddagen efetrsom jag var uppe till kl 03.00 i söndags natt :) Men kommer ladda upp fler bilder från hennes landställe i ett annat inlägg. Ska spela in min haul video idag så den kommer nog up på youtube senast imorgon


     

Av Amanda Lindmark - 19 juni 2014 20:13

Nu har jag packat klart och duschat :) Snart kommer Filippa hit och vi ska åka till hennes landställe och vi ska vara borta tills på söndag. Så vet inte om det kommer bli någon updatering för de har inget internet där, men kasnke bloggar via mobilen, men puss <3

 

Av Amanda Lindmark - 18 juni 2014 16:51


Jag vet att det inte är bästa kvaliten på videon men min kamera som jag filmade med var inte den bästa  :)

Av Amanda Lindmark - 18 juni 2014 15:16

Heej!

Jag brukar inte lägga ut musik dagligen, men visste inte vad jag skulle döpa rubriken till haha :D Men här får ni en låt som jag verkligen gillar att lyssna på :)

puss


Av Amanda Lindmark - 17 juni 2014 23:30

Heej! Sitter just nu i vardagsrummet och kollar på "the simpson" avsnitt på swefilmer :) Vad gör ni?

Idag var jag med Filippa och vi kollade på "Titanic" och sen prtade vi chså. Sen åkt mamma, jag och pappa till rusta för att handla. Sen när vi kom hem så gick pappa och jag ut och tog en romenad :) Men imorgn ska jag kanske vara med Filippa vet int än. Ska ölja md henene och hennes familj till deras landstäle i helgen så vet inte om jag kommer updatera. Iallafall igår var jag på grönan, det var prop fullt. Det var 17 000 personer där inne, för det var ett band från Amerika som spelade på stora scenen :) Min pappa och bror kollade på de medans jag åkte massa olika karuseller.

Det var roligt, men det är roligare att åka med en kompis. Sen när jag kom hem var jag så trött så jag somnade :*

Men bloggar imorgon om jag får tid. Ska redigera videon någon dag också, haul videon så jag kan ladda up den till er :)


 

En bild på mig med scenen i bakrunden från One Direction konserten. Det här är min nya favorit bild <3 :*


Av Amanda Lindmark - 15 juni 2014 22:45

   Heej bloggen!

Imorgon kväll ska jag till grönan med min pappa, bror och kanske hans tjej :)

Längtar redan :* Idag var jag med Filippa på bilden. Vi var hemma hoss mig och vi prtade och kollade massa olika videos :)

Skrev bara för lite updatering, puss :)

Av Amanda Lindmark - 14 juni 2014 20:09

Idag var jag med Jennifer, hon kom hit och vi kollade film, sen pratade vi och lite sånt :)

Sen åt jag middag med mamma kl 17.00 och sen har jag bara suttit inne och kollat på simpson :) puss


 

bild från förra året i juni <3   



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards