Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2014

Av Amanda Lindmark - 14 juni 2014 20:01

Jag älskar mitt nya hår, det blev riktigt lyckat. Jag färgade bara topparna :) Köpte färgen av min kompis för hon ville inte ha den, hon använde den inte. Färgen är från "Directions" ett riktigt billigt och bra märke <3  Finns massa olika färger :)

Men ska fixa en 20 min lång video från konserten och massa bilder ska jag ladda upp på bloggen under veckan som kommer.


       

Av Amanda Lindmark - 14 juni 2014 01:02

Ska försöka fixa ihop en video med blandade videoklipp från kvällen i helgen :) Sen ska jag ladda up bilder. Sen har Filippas massa fina bilder och videos som jag ska få <3 puss
Ska kolla på min serie sen sova gott inatt. Kommer lägga upp bättre bild på mitt hår också
Ni kansk ser att jag har färgat topparna rosa <3

Av Amanda Lindmark - 13 juni 2014 14:43

Längtar sjukt mycket till ikväll kl 19.00 för då börjar 1D <3 Sen förbandet är " 5 seconds of summer, 5SOS"

Ska dit med Filippa vi kommer ha så himla roligt ;) Kommer troligen ladda up en video på youtube och massa bilder.

Sen ska jag filma en haul tiller också, kommer troligen göra det i helgen ;)


    

Lägger ut bild på mitt hår i helgen när jag har tagit några bra bilder :)

Av Amanda Lindmark - 12 juni 2014 15:26

Stort grattis :)

Jag är riktigt glad att jag har fått lärt känna dig. Du är en riktigt underbar och rolig tjej. Jg vet att du gör min bror riktigt lycklig, glad att ni har hittat varandra <3 Puss

GRATTIS ;)

          

Av Amanda Lindmark - 12 juni 2014 08:48

Är just nu på väg till min brors jobb, sen ska vi vidare till Erikas student. Hon springer ut kl 11 :) Ska bli roligt, bloggar senare :)

Av Amanda Lindmark - 6 juni 2014 19:06

Orkar verkligen inte vara sjuk längre, vill bli frisk :( Igår var min brors tjej här och den här gången tog hon med sin hund toffie <3 Den är så himla söt så att jag smälter :) Vill ha exakt den rasen as söt. Så det sov här och låg i min säng, vi var ute och gick med den. Vi var ute i en skog vid kl 03.00 inatt och där finns en gunga så jag och min brors tjej gungade och sen lekte vi med hunden. Sen gick vi hem och kollade på en film i 45 minuter sen vart jag trött och jag hde feber. Har det idag igen :( Så jobbigt, sen åkte de iväg imorse :) Aja bloggar när jag mår bättre. puss :*


  

Av Amanda Lindmark - 5 juni 2014 13:32

I tisdag åkte jag till grönan med några från klassen och andra från en annan klass. Sen åkte jag karuseller med Rim, Rima, Eda och Helin <3 Vi hade det riktigt roligt enligt mig då :) Fast jag var fortfarande sjuk, sen i söndags. Är fortfarande det vill inte försvinna :( Men eftersom jag var sjuk, mådde jag dåligt och hade typ lite feber. Blev yr ganska lätt av varje karusell, vilket jag brukar inte bli :P Men annars var det en bra dag/kväll. Vi kom dit vid ungefär 12.30-13.00 och sen åkte vi hem med lärarna vid kl 18.00 Man fick stanna kvar men vi åkte hem alla var typ trötta och sen började det regna så det var inte så roligt när det var blött. Men vi åkte nästan alla atraktioner. Åkte den nya "eclipse" den som är som slänggungor uppe i luften, 121 meter upp i luften :O As rolig min nya favorit. Så jävla fint där uppe, man ser hela stockholm <3

 Ska skriva alla jag åkte så här kommer de: lyktan, vilda musen, jetline, eclipse, blå tåget, twister, radiobilarna, katapulten, lustiga huset och kvasten <3 Alla är riktigt roliga :) Men sen vid kl 17.00 åt alla middag, var igentligen inte hungrig mådde illa. Men skulle bli hungrig när vi åkte hem <3 Sen köpte jag en mjukglass med jordgubbs sås som topping.

Här får ni några bilder från dagen <3


                 

Men det var en riktigt lyckad dag med de bästa tjejerna ;)

Sen köpte jag guldkortet, så jag får gratis entré och åkband hela året 2014 :)Ska föröska åka många gåner till grönan :*

Här kan ni se klipp på den nya: http://www.expressen.se/res/sa-bra-ar-nya-eclipse-pa-grona-lund/

Av Amanda Lindmark - 3 juni 2014 20:33

Kommer blogga antingen imorgon eller torsdag. Hoppas jag blir frisk, orkarinte vara sjuk. Kommer blogga om mina 4 dagar, som jag inte har uppdaterat :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards