Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Lindmark - 22 juli 2014 23:24

Vi kom hit idag kl 14.00, vi hittade våran plats och ställde up husvagnen. Sen gick vi ner till havet och badade :) Rikitgt mysigt! Men sen vi middagen kom min bror och hans kompis hit för att hjälpa oss att sätta upp tältet till husvagnen :) För pappa kunde inte pga hans öga :/ Men sen gick vi ner och tog ett kvälls dopp vid kl 20.00 :) Men sen har vi suttit i tv rummet för där finns det internet och sen tog jag en snabb dusch :) Men bloggar imorgon :*

Av Amanda Lindmark - 21 juli 2014 12:58

Det var därför vi var tvugna att åka hemifrån gävle, för han behövde åka till doktorn här i stockholm (ögonmottagning).

En bit av hans näthinna hade lossnat så han var tvungen att lasra :/ Men bloggar när jag har tid och lust <3 puss

Av Amanda Lindmark - 20 juli 2014 22:58

Bloggar om allt imorgon, varför och så :)

Av Amanda Lindmark - 19 juli 2014 11:40

Idag vakande jag vid kl 9, var så himla tröttt så jag höll på att dö :( Tänkte kolla klart på ett program på tv och sen gå ner till strande och doppa mig :) Mamma och pappa åkte till någon markand en bit bort, orkade inte följa med <3 Men bloggar senare, ska ladda upp lite fler bilder då :*


Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 22:23

God natt! Bloggar mer imorgon <3

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 22:18

       

Det är riktigt mysigt att sitta på båt bryggan och kolla på solnedgången :) Solen är jätte fin <3

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 22:14

         

Den var riktigt god <3

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 22:01

Vi hittade ett "Önske träd" i Östhammar :) Man skulle skriva en önskning på en lapp och sätta upp lappen i trädet.

Mamma, jag och pappa satte en varsin lapp i trädet :) Men här får ni bilder på det :)

       

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards