Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 21:27

Heej!

Det gick att stoppa in kortet direkt i datorn så nu kan jag updatera med bättre bilder :)

Men idag har vi badat och solat :) Sen vid kl 17.00 åkte vi till Ö&B en bit bort, för vi behövde handla lite småsaker :)

Sen åkte vi till en resturang som serverade grekisk mat, det var rikitgt gott :) Just nu sitter jag utaför

husvagnen och lyssnar på musik och bloggar :) Ska snart sätta på en film och sätta på aniktsmask och föröska få bort mina porer ;) Men det kommer massa inlägg efter det här, puss :*

   

Outfit of the day!


Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 13:02

Hejsan allihopa! Jag har fått en rand och mår bra :) Det är varmt här idag, det är 26'C i solen :)
Jag, mamma och pappa, vi gick ner till stranden vid kl 10.40 och badade och solade. Imorse vakande jag 7.30 och då gick jag ut och fick en promenad här på campingen :) Men hur mår ni? Igår gick mamma och jag runt och kollade på campingen. Tog massa kort med systemkameran och tänkte blogga och ladda upp bilderna. Vad händer då? Jo jag har glömt minneskortet läsaren hemma i Stockholm :( Så ska testa en annan sak och se om det funkar annars blir det bilder från ipaden och sen bilder från kameran när jag kommer hem :) Ikväll ska vi åka till en restaurang en bit bort från campingen som har grekisk mat, mums <3 Men bloggar sen :3

Av Amanda Lindmark - 17 juli 2014 22:43

Bloggar imorgon, internet suger :/

Av Amanda Lindmark - 17 juli 2014 13:24

Bloggar när jag har internet :)

Av Amanda Lindmark - 16 juli 2014 18:41

Heej!

Imorgon ska jag,pappa och mamma åka till en camping lite utanför gävle :)

Vi ska vara där i 3 dagar tror jag  och sen vidare till en camping i mitten av gävle

och sen på lördag ska vi till furuvik och kolla :) Sen kommer vi antagligen hem den 25 juli :)

Vet inte hur updateringen kommer vara, men kommer ha med mig dator och försöka updatera

varje dag :) Men ska börja packa nu, imorgon åker vi tidigt tror jag :)

Men hoppas ni har det. Xoxo Amanda :*

     

3 bilder från Gävle förra sommaren med Filippa :)


P.s tänkte spela in en video också, där jag filmar resan dit, där och resan hem :)
Kanske laddar upp den på youtube får se :)


Av Amanda Lindmark - 15 juli 2014 19:47

Heej!

Är ganska trött just nu :/ Idag åkte pappa och jag till det där akvariumet jag pratade om, det var ganska kul att kolla runt :) Men sen kom jag hem vid kl 17.00 Vi åkte hemifrån kl 13.00 <3 Men ska krypa ner i min säng och tända några ljus, sen sätta på en bra film, puss :*

Bloggar imorgon om jag hinner och orkar <3


Av Amanda Lindmark - 14 juli 2014 19:44

Heej!

Jag kommer inte på vad jag ska skriva för inlägg, kommentera :) Men ska sätta på en film snart och sova tidigt :) Imorgon ska jag och pappa kanske åka till ett akvarium på djurgården, brevid gröna lund. Jag tycker det är kul och kolla på hajar <3 Men bloggar imorgon. Ska ladda up ett youtube klipp om en stund också, kommer antagligrn lägga upp det i ett inlägg här på bloggrn när jag är klar :)

Puss :*



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards