Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2014 18:16

         

Heeej!

Idag hade vi en del av släckten här och firade mig. Vi åt tårta och kakor :)

Jag fick pengar och en sminkpalette <3 As nöjd!

Sen av mamma och pappa fick jag en resa till London med pappa :)

Vi ska antagligen åka i september tror vi <3 Vi har inte bestämt helt än :*

Men ska redigera  en födelsedags haul, där jag visar mina presenter :)

Kommer antagligen up imorgon eller måndag :)


xoxo //Amanda ♥

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2014 18:10

     

xoxo //Amanda ♥


JAG

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2014 13:54

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2014 12:31

Kl 14.00 kommer släkten hit och firar mig :) Bilder kommer ikväll om jag tar några :)
Kommer ha samma outfit som igår <3 puss

Bild på mig och Eda från i Tisdags :)

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2014 22:05

Idag vakande jag lite efter kl 11, då mina föreldrar kom in och sjöng, hade presenter

och hade frukost med sig <3 Jag fick en kam och balsam, för jag behövde det haha :D

Sen fick jag body lotion, body wash och parfym (30 ml), Katy Perry - Killer queen Röd :)

Den luktar så himla gott, är så himla glad att jag fick den :* Sen ska pappa och jag åka till

London, Storbrittanien <3 Så jag ska få fickpengar av mina bröder och föreldrar <3 Längtar!

Men imorgon ska vi ha kalas och släkten kommer hit och vi ska fira mig.

Nu på eftermiddagen åkte pappa, mamma, Jenna och en av mina bröder, till en resturang i länna.

Vi åt kina mat, så himla gott :) Puss

Ni får lite bilder på mig :)

           


Av Amanda Lindmark - 11 juli 2014 21:25

Heej!

Jag åkte ju till grönan igår med Jenna :) Vi hade det riktigt roligt.

Men vi åkte nästan alla karuseller. Jag åkte "katapulten'' som är min favorit karusell typ 6 gånger

och sen åkte vi "Jetline" tillsammans 5 gånger :* Sen åt vi kycklingspett med ris till middag. sen spelade vi lite

spel och åkte massa. Sen åkte vi båten dit och hem :)

Men här får ni lite bilder :)

            

puss :*

Av Amanda Lindmark - 10 juli 2014 23:58

Bloggar ett inlägg om grönan imorgon och lite fler bilder :) Men det vart en riktigt lyckad dag med Jenna :) Vi åkte mycket och hade det roligt och mysigt. v
Vi åkte dit vid kl 11.00 och var framme vid kl 12.00 och sen kom vi hem kl 22.45 :O Vi var där sammanlagt 9 timmar och 30 min :) Men det var det värt att vara där i värmen. Det var typ 28-30 grader. Trodde det skulle vara fler folk på grönan men det var lite folk, men det är eftersom folk vill vara på stranden och bada <3 Men bloggar senare puss :) Imorgon fyller man år också :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards