Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2014 21:04

Ska dit med min brors flickvän och 2 släktingar till henne. Det kommer bli riktigt kul, kanske tar några kort och laddar upp på bloggen imorgon kväll :) Men här får ni en bild från grönan med mina vänner :)

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2014 21:02

Idag var jag med Simone och vi kollade på 2 avsnitt av Gossip Girl :) Sen badade vi i min pool och spelade lite ps3 :) Snart kommer hon över och vi ska kolla film och spela, sen ska hon sova över <3

Av Amanda Lindmark - 8 juli 2014 23:55

Idag var jag och bada i årstahavsbad med mina föreldrar :) Jag vart riktigt brun och röd, haha <3 Men det var riktigt kul. Sen senare på kvällen träffade jag Esra och Eda och vi var ute och gick runt och pratade :) MEn bloggar imrogon om jag orkar och hinner. Ska åka och bada imorgon också och sen senare när vi kommer hem ska jag vara med en kompis. puss


   

Av Amanda Lindmark - 6 juli 2014 17:30

Heej!

Hoppas ni gillar videorna och gilla de även <3

Min kanal: https://www.youtube.com/channel/UCDifiQxSo_2SPVavvcuw4fw


Av Amanda Lindmark - 6 juli 2014 17:18

Hej!

Idag åkte jag och mina föreldrar till en loppis och kollade :) Sen åkte vi till en grässplätt och satt där och hade typ "picknick" :) Men bloggr i morgon. Efter det här inlägget kommer det ett inlägg med vidosarna jag lova er :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards