Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda Lindmark - 31 augusti 2014 20:54

        

Men idag har jaga bara varit hemma och fixat lite saker :) Men vad gör ni? 

Ska kolla film snart :)



Av Amanda Lindmark - 31 augusti 2014 18:17

Har precis spelat in en haul video till er, ska redigera den imorgon tror jag och ladda upp den då. Sen har jag laddat upp ett annat videoklipp på min kanal, kan länka i ett annat inlägg via datorn :) puss

Av Amanda Lindmark - 30 augusti 2014 20:54

Idag åkte vi till en marknad i Östhammar :) köpte 2 nya prynadshundar, smycken och blåbär :) Lyckad dag med mamma och pappa <3 Ska spela in en video och redigera en video :)

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2014 22:54

Idag började jag kl 08.015, för hade skolfoto. Hoppas bildena blev bra ;) Men sen efter skolan kl 15.00 så åkte jag hem för att fixa mig och sen vid kl 16.10 åkte jag och Helin till kista :)
Köpte ett par skor, örhänge, önskepärla och hål i örat :) Väldigt nöjd ned allt. Sen åt vi Kina mat där, as gott. Men ska kolla på det nya avsnittet av min serie och sen sova :) Rikitgt mysig dag med Helin <3

Av Amanda Lindmark - 26 augusti 2014 22:50

Jag vet att det inte är bästa uppdateringen. Men börjar tidigt och slutar sent. Sen måste jag plugga nu, måste satsa sista året nu :) Men ska försöka blogga och videoblogga :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards