Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda Lindmark - 26 augusti 2014 22:47

Kollar på det nu med mamma. Tycker Ylva är så himla falsk och Erik är så himla snygg, dör <3
Men idag började jag kl 8.00 och slutade kl 15.40, jättelång dag :/ Men roliga lektioner :) Men sen till middag åt jag potatis lax. Sen somnade jag vid kl 18.00 och vakande vid typ 19.15, var as trött från skolan :( Men imorgon börjar jag kl 8 igen och slutar efter kl 15.00 Sen på fredag har vi Simpson och skolfotografering :) Ska göra en Haul video, har beställt och köpt saker i butik :) puss :*

Gammal men guld :)

Av Amanda Lindmark - 25 augusti 2014 14:11

Gick hem från skolan och jag har jätte ont i magen :/
Bloggar imorgon. Ska försöka redigera follow me around Gotland :)

Av Amanda Lindmark - 24 augusti 2014 14:31

Vi ska få gäster snart :)
Men blev riktigt nöjd med mitt hår. Ska ta en bra bild sen, puss <3

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2014 22:28

Lägger ut bild imorgon på mitt hår när det är torrt och så :)


Men idag var jag hoss min mammas faster och firade henne för hon fyllde år. Vi åt glass och fikade :) Sen kom vi hem vid ungefär kl 18.30 och kl 19.30 åt mamma och jag kräftor :* sen efter det färgade jag håret. Nu ska jag kolla på den efterlängtade "För eller senare exploderar jag" eller "The Fault In Our Stars". Men skriver sen :)

Bilder från igår  :)

     

Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2014 18:58

Orkar inte ha ont :( Skriver imorgon om jag hinner :)

Av Amanda Lindmark - 21 augusti 2014 23:08

Heej!

Började i onsdags kl 10.30 och var i skolan till kl 12.00 Vi pratade om schemat, ipad och annat. Sen efter gick jag, Helin, Rim, Eda, Esra och Esra till bibloteket i centrum för att prata och sånt :) 
Sen idag började jag kl 9.30 och vi skulle in till stan med alla 9:iorna i vår skola. Vi skulle på stadvandring och svara på massa frågor. Inte kul, bara jobbigt! Fick as ont i mina fötter. Har typ blåsor under foten :( Men det var riktigt fint på ställerna vi var på :) Men imorgon ska vi få våra ipads tillbaka, längtar. Haha! Sen är det helg. Ska kanske färga håret imorgon, undra vilken färg ;) Sen idag klippte jag av 2 cm pga att det var slitet. Men mamma gjorde det och det blev inte så bra så ska till farsta på måndag eller tisdag och klippa mig hoss frisöer. Så det blir bättre. Kommer ha fult upp i helgen så kanske inte hinner redigera videon från gotland. har börjat lite smått. Men ska kolla klart på min serie och sen sova <3 Puss och kram :)


P.S jag har bild brist, har inte tagit bilder på flera dgar :/

     

Bilder från i onsdags :)

Av Amanda Lindmark - 19 augusti 2014 12:39

Somnade kl 04.00 inatt och vakande kl 11.00 :) Men ska redigera gotlands haulen ikväll och

laddar troligen up den då också :) 

Av Amanda Lindmark - 16 augusti 2014 21:14

Hej :)

Min bror hade datan hela fredagen så kunde inte blogga :/ Sen idag var vi hos min

mammas farster och fika och umgicks <3  Men ska kolla film nu.

Skriver imorgon om jag har ork :)


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards