Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda Lindmark - 10 augusti 2014 14:36

Är trött och ska kolla film hela dagen :) Men bloggar imorgon om jag orkar och hinner :)

Av Amanda Lindmark - 7 augusti 2014 22:39

Det är därför det är dålig uppdatering :( Men kommer blogga när jag kommer hem på natten till söndag :)


Av Amanda Lindmark - 4 augusti 2014 23:27

Heeej!

Idag har vi badat, klättrat i berg och åkt båt :)

Vi åkte båt till Fårö och sen på Fårö, åkte vi direkt tillen strand i sudersand :) Jätte stor strand och jätte fint vatten och rent <3 Vi var framme vid kl 14.00 och åkte till båten vid kl 18.00 <3 Var i vatten den mesta delen av tiden :*

Sen på vägen till båten svängde vi in till raukarna och tog lite kort och gick runt lite :) Det var rikigt fint och VARMT! Det är riktigt varmt, det är 29-32 grader varmt :O Sen när vi åkte båten tillbaka till fårösund och där fanns det en restaurang som vi åt på <3 Fläskfile, svampar och makaroner, gott :)

Sen köpte jag 5 stycken smycken på stranden <3


Sen när vi kom tillbaka till stugan duschade jag och ska kolla film nu <3

Bara så ni vet så har jag inte så bra internet, vi har köpt internet men det är ganska dåligt och så. Så kommer inte updatera varje dag ska försöka. Puss :*

Mina nya solglasögon från Lindex, köpte de på rean för 50 kr :)       

  

Älskade pappa <3  

Av Amanda Lindmark - 3 augusti 2014 01:14

Glömde att ladda upp bilderna på sakerna jag köpte idag, får göra det någon dag på Gotland om det är bra internet, vi har köpt 10 gb :/ Men ska sova nu, puss

Av Amanda Lindmark - 3 augusti 2014 01:12

She's wearing a smile, telling a lie. "Im fine" she said, but cries in her head. When tears stream down you wont hear a sound. She's hiding the mess, she's really depressed.

Av Amanda Lindmark - 2 augusti 2014 18:02

Heej!

Båten går kl 04.50 inatt och vi ska åka hemifrån typ kl 02.00 :) Så ska packa om en liten stund och sen kolla på en film, sen föröska sova till kl 00.00 typ <3 Är as trött nu :/ Åkte till farsta nu på morgonen/dagen för att köpa en nesecär och ett kärp :D Kan ladda up bilder på sakerna jag köpte på bloggen lite senare, måste ladda kameran <3 Men jag hoppas ni tycker om mina videoklipp på min youtbe kanal :) Länk: https://www.youtube.com/channel/UCDifiQxSo_2SPVavvcuw4fw

Puss :*

   

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards