Cutierabbit

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda Lindmark - 30 september 2014 18:42


Heej :) Har ont i hela kroppen orkar inte blogga något mer ikväll :)  

Av Amanda Lindmark - 29 september 2014 13:06

En video på Doriz när hon busar/leker :)



Av Amanda Lindmark - 29 september 2014 12:43

Sitter och lyssnar på musik i hörlurar och pluggar so :)

Har börjat gilla "The vamps" riktigt mycket, så söta och musiken är rikrigt bra :)

Av Amanda Lindmark - 28 september 2014 17:44

Sitter och pluggar so just nu. Ska sätta på någon film om en stund :) Till middag åt vi tacos :) Tänkte spela in en haul video också, för vara på ikea idag och handlade. Tänkte visa vad jag köpte :) Puss

Av Amanda Lindmark - 27 september 2014 22:28

iPhone 5 C - Blå :) Tycker frägen är så himla fin, vill antagligen ha vit eller blå.

Eftersom blå matchar datan jag vill ha, haha :)  Älskar den här datan så himla mycket.  
 

Av Amanda Lindmark - 27 september 2014 22:18

God Natt!

Ska gå ner till  mitt rum och sätta på en film och sen sova :)

Av Amanda Lindmark - 27 september 2014 15:22

Hej! Idag vaknade jag kl 11, gick upp och åt mat och sen dess har jag pluggat och fixat och möblerat i mitt rum :) Men ikväll ska Filippa kanske komma hit och vi ska kolla film och sen ska hon kanske sova över <3 Men iallafall igår vid kl 16.30 åkte Filippa och jag in till stan, vi skulle gå på bio och äta middag :) Så vi åt Kina mat i kungshallen och sen var bion vid kl 19, så vu gick till sergel kvart i 7 och köpte godis och sånt. Sen gick vi till bio salongen och filmen var i 2 timmar. Riktigt bra, nya favorit filmen <3 Filmen hette "If i stay", rekommenderar starkt. Det var drama, jag och min kompis satt och grät i salongen så sorglig film :/ Men sen åkte Filippa och jag hem med tunnelbanan till Farsta och under tiden på tåget satt jag och skratta skit högt. Pinsamt! Vet inte öns vad jag skrattade åt :) Men sen hämtade min pappa oss i Farsta. Sen nät jag kom hem somnade jag typ, as trött :) Puss :*

Av Amanda Lindmark - 25 september 2014 13:00

Är hemma idag igen och håller på med mina läxor och pluggar. Ska till tandläkaren idag, hon glömde göra en sak och sen ska hon kolla en sak :/ Men bloggar senare :*

Inte värdens finaste bild, men men.

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards