Cutierabbit

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda Lindmark - 14 september 2014 12:16

Av Amanda Lindmark - 13 september 2014 22:03


  Vart inget släktkalas idag :/ Hände en sak i familjen, puss 
 

Av Amanda Lindmark - 12 september 2014 23:08

Heej!

Kollade precis klart på en film :) Jag är sjuk :/ Mår illa och har ont i magen.

Imorgon ska jag på släcktkalas <3 Men bloggar när jag har lust, mår inte bra <3

Av Amanda Lindmark - 8 september 2014 20:09

     

Så himla gott ♥

Håller på och äter de nu :) Slutade kl 15.15 idag och kom hem vid typ 16.00

Stannade med en kompis i skolan :)

Men sen när jag kom hem somnade jag och vaknade typ vid halv 7 :)

Ska kolla lite youtube videos nu och sen ska jag kanske bygga ihop min byrå :)


puss


Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 15:25

Hej! Har hålt på och redigerat denna video i 1 vecka nu :P Hade så många videoklipp,

men nu är den klar. Hoppas ni gillar de :) Puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards