Cutierabbit

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda Lindmark - 5 september 2014 16:38

Av Amanda Lindmark - 2 september 2014 17:10

Idag slutade jag kl 11.00 och då åt jag mat i skolan med kompisarna.
Sen vid kl 12.00 kom pappa till skolan och hämtade mig.
Så åkte hem och bytte kläder.
Sen åkte vi till ikea köpte 2 möbler och några småsaker.
Kan ta kort :)
puss

Av Amanda Lindmark - 1 september 2014 17:23

Heej! Började kl 09.15 och hade då musik i 1 timme vi spelade "Prayer in C" och övade den på piano :)

Sen hade jag so från 10.30 till 11.40 :P Då fick vi sluta för dagen men sen hade jag utvecklingsamtal kl 12.30  :)

 Sen gick mamma och jag hem och började gör lite läxor och filma en video :) Ska redigera den ikväll :) Imorgon slutar jag kl 11.40 och då ska pappa,jag och mamma åka och äta lunch sen vidare till ikea för att handla möbler till mig :)  puss :*

 

Glad första september :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards