Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda Lindmark - 31 oktober 2014 23:28

Sminkade mig som ett skellet ikväll, vad tycker ni?

Jag vart riktigt nöjd med det.

Men nu tänkte jag kolla klart på en film och sen sova :)

Puss :*

                   

Av Amanda Lindmark - 31 oktober 2014 14:16

Hej!

Kom precis hem från en kort promenad :) Just nu sitter jag framför datan och

tänkte kolla på en film :) Men vad gör ni? Ska kasnke på bio ikväll med pappa :)

Men idag är det Halloween :) Här får ni 2 bilder på en sminkning, jag gjorde igår :) 

Sen var jag med Eda senare på kvällen igår. Vi pratade, lyssnade på musik och sminkade varandra :) 

Puss :*

     

Comic Book makeup look :)



Av Amanda Lindmark - 30 oktober 2014 13:40

Vaknade kl 12.00, hade somnat konstigt med mitt huvud inatt. För har jätte ont i nacken och i benen från igår :(

Men tänkte spela in en haul idag lovade jag er, men har skit ont i kroppen :( Så tänkte spela in den imorgon istället :) Hoppas det går bra, tänkte gå ner till mitt rum nu och plocka in mina kläder i garderoben och sen spela lite ps3 :) Men bloggaar senare ikväll. puss :*


        

Av Amanda Lindmark - 29 oktober 2014 21:05


Hoppas ni gillar videon <3 

Av Amanda Lindmark - 29 oktober 2014 19:17

Heejsan alla!

Idag var jag,mamma och pappa i mariefred. Vi var på ett ställe som hette "Hedlandet", de hade massa jackor, kläder, inredning och smink :) Jag köpte för över 1900 kr ungefär. Köpte 2 jackor därför det vart dyrt. Men ska spela in en haul imorgon hade jag tänkt :) Jag sitter och redigerar en annan haul video just nu :) Som troligen går upp ikväll :)

Men vad gör ni? Jag var hoss min sjukgymnast vid kl 15.30 idag också, vi gjorde massa övningar och tränade :) Jobbigt :/ Men ska duscha nu och sen redigera klart videon <3

Puss :*


 

Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2014 15:40

ÄLSKAR DEN HÄR TJEJEN SÅ HIMLA MYCKET.

BÄSTA FILIPPA, JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD ATT JAG HAR DIG I MITT LIV.

DIG KAN MAN ALLTID PRATA MED OM ALLT OCH ALLA.

LOVE U :* 

Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2014 15:37

      Heej :D

Var precis ute och gick en promenad :) Ska kanske på bio med en kompis ikväll, vi har inte bestämmt helt än <3 Men här får ni 2 bilder så länge. Bloggar senare om jag har tid :*

Puss 

Av Amanda Lindmark - 27 oktober 2014 12:02

Ska till farsta vid 13.30 och fixa mina tänder. En sak som har låsnat, inget farligt :) När jag väll är i farsta ska jag föröska övertala min pappa att köpa en jacka jag vill ha och ett par skor :) Hoppas han köper det till mig. Sen just nu håller jag på med en låtanalys till skolan :) Sen när jag kommer hem från farsta tänkte jag göra en haul video till er, som jag troligen redigerar ikväll och laddar upp imorgon :* Men ska äta lunch nu, puss :*

 

Här får ni en halv dålig bild på mina tänder :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards