Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda Lindmark - 26 oktober 2014 22:56

Hejsan allihopa!

Var ute med Filippa och tog massa kort vid vattnet och i skogen :) Blev rikrigt fina bilder, hon skulle sova över men det kom en sak imellan :/ Men någon annan dag <3 Men ska faktiskt gå ner till mitt rum och krypa ner och kolla film, sen sova. Men här får ni lite bilder och så bloggar jag i morgon. Ska föröska göra en haul till er också <3

Puss :*


                   

Av Amanda Lindmark - 25 oktober 2014 21:48

Lägger ut bilder imorgon om jag får tid :) men ska kolla film nu och sen sova <3

Av Amanda Lindmark - 25 oktober 2014 11:19

Hello, pappa och jagska in till stan vid kl 13 :)

Jag ska köpa hårfärg, sen kollla i lite affärer och ta lite kort :)

Men bloggar senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 24 oktober 2014 21:40

Har varit hemma från skolan idag, pga av att jag har ont i benen :)
Men ska kolla film nu och sen sova :)

Av Amanda Lindmark - 23 oktober 2014 21:52

Hello Everyone :)

Handlade på en sida för ett tag sen, jag skrev om det. Sakerna kom hem idag, vart nöjd med 3/6 saker <3 Men idag har jag iallafall varit i skolan. Gjordet ett so - geografi prov och ett hemkunskaps prov och båda gick riktgt bra enligt mig :) Hoppas det blir bra betyg, sen åkte jag till en sjukgymnast vid kl 10.00, ska dit nästa vecka igen <3 Tänkte hoppa in i duschen nu och sen kolla på en film eller serie :*

Puss <3


     

Köpte mera saker än dessa 2 saker på bilden, ska fröska göra en haul och ladda upp på youtube till er :*


Av Amanda Lindmark - 23 oktober 2014 21:50

As gott :)

 

Av Amanda Lindmark - 21 oktober 2014 17:02

Ville bara updatera snabbt, kanske gör en haul eller bara bilder. Puss :*


               


Av Amanda Lindmark - 20 oktober 2014 20:25

Heej :)

Igår hade vi gäster, för vi firade min bror :) De kom vid kl 14 och åkte vid kl 16 :) Sen vid 18.30 åkte jag och Filippa till heron city för att gå på bio. Vi åt middag, kina mat <3 Sen spelade vi inne vid spelhallen där. Vi körde olika saker :) Bion började kl 20.30, vi såg "Lets be cops"  den var riktigt bra. en ny favorit film <3 Idag har jag varit hemma från skolan, jag ahde ont i halsen och kroppen :) Men ska ladda över bilder nu till datan. Puss :*

   

2 bilder (klicka för större) <3

 


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards