Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda Lindmark - 18 oktober 2014 13:03

Hejsan, sitter just nu och redigerar en film som jag ska lämna in på måndag i skolan :) Sen måste jag filme en till engelskan :) Men i onsdags hade jag No prov, jag tyckte det gick bra och hoppas  jag får godkänd ;) Sen på måndag har jag hemkunskapsprov och so geografi prov :/ Så måste plugga hela dagen och imorgon ska vi få gäster för min bror Mikael fyllde år igår :) Men ska föröska övertala min pappa att gå på bio ikväll, hoppas han vill :) För vill verkligen se "Let's be coops", den ska tydligen vara skit rolig <3 Men igår firade vi min bror och jag var vaken till 05.00 på morgonen för kunde inte sova så satt uppe och kollade på massa ungdomsfilmer :) Men snart är det höstlov, på höstlovet ska jag färga håret. Men vet ej färg än, vet bara att jag vill färga det :* Men sen ska jag föröska få mamma och pappa att vi ska åka till gekås, ullared nere i falkenberg <3 För jag vill shoppa smink och massa annat :) Men ska föröska uppdatera bättre, lovar <3  Puss :*


       

Lite bilder från veckan <3 

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2014 16:34

Har prov och uppsatser. Så ska föröska förbättra det :)

Men ska filma 2 videos nu, till skolan :) Puss

Av Amanda Lindmark - 8 oktober 2014 20:23

Heejsan :)

Idag slutade jag vid kl 12.00, för kunde inte vara med på skoljoggen pga mitt knä. Var hoss doktotn idag och han  tyckte att mitt knä verkade bra, men ska börja gå till en sjukgymnast igen :) Men senare på kvällen vid kl 17.00 åkte pappa och jag till port 73 och skulle handla mat. Jag köpte 2 tröjot på lager 57 och sen lite in och finn :) Men sen gick vi till skopunkten och en annan skoaffär, kollade vinter skor :) Men nu tänkte jag duscha och sen kolla på en film med pappa :) Header kommer vara fillfällig, ska fixa en bättre under nästa vecka eller i helgen :)

Men bloggar imorgon, om jag orkar :) Puss :*


 

Gammal bild, saknsr mitt rosa hår :( Har tänk på att färga hela håret rosa under jullovet, men är inte helt säker :)


Btw: Ska fixa bra bilder på det jag köpte imorgon :)

...

Av Amanda Lindmark - 7 oktober 2014 15:28

Dålig updatering, förlåt :(

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2014 19:36

Ska spela lite ps3 med pappa om en stund och senare kolla film :) Men imorgon är det skola igen, sen efter skolan ska jag vara med Simone :) Men ska duscha snabbt nu, puss

Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2014 18:11

Beställde lite saker från dresslink igår, riktigt glad :) Det stog att sakerna kommer om ungefär 20-25 dagar :/ Lite långt kvar, haha :) Men beställde 1 väska, mobilskal/plånbok och m.m :) Kommer antagligen göra en haul video dp <3 Men ska kolla lite film nu och sen tänkte jag spela ps3 :) Puss 



Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2014 16:23

Löven ändrar färg och det blir kallare i luften , mysigt :)

Men tog lite bilder idag ute och på katterna, hoppas ni gillar de <3 Men idag vakande jag ungefär vid kl 11, var riktigt pigg idag :) Men igår kollade pappa och jag på film och då fick jag skit ont i min knäskål, började typ gråta :( Fick sova med linda inatt runt knät :/ Men har inte lika ont idag som tur är. Men jag ska föröska övertala min bror att hjälpa mig att göra en ny header, lite höstaktig <3 Men bloggar senare om jag palalr och hinner :)

Puss :*


             

Av Amanda Lindmark - 3 oktober 2014 21:58

Hej. Har varit hemma nu på kvällen efter skolan :) Har kollat serie, spelat och ska kolla film med pappa nu :) Men bloggar imorgon <3 Ville bara updatera lite kort :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards