Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda Lindmark - 2 oktober 2014 19:31

 

Av Amanda Lindmark - 2 oktober 2014 19:27

Heej! Ska upp och duscha om 5 min :) Kom precis hem från Willys,

vi var däroch handlade mat :) Köpte en ny almenacka, för 50 kr :)

Men bloggar imorgon :*


 

Bilder från häromdagen :)    

Av Amanda Lindmark - 2 oktober 2014 16:08

Heej! 

Idag gick det riktigt bra i skolan, jobbade bra enligt mig :) Vi hade diagnos (prov) på engelskan idag, gick jätte bra. Gjorde klart sista sidan i förts ahäftet, sen gjorde jag klart andra häftet och börja med det trejde pappret :) Tycker jag gjorde bra ifrån mig, sen gick det bra på matelektionen och alla andra. Men vad gör ni? :*

Ska plugga, kolla film och laga mat :) Sen ska jag duscha ikväll, så jag bloggar senare om jag kommer ihåg <3

Puss :*


Föresten följ mig på instagram :)

 

Av Amanda Lindmark - 1 oktober 2014 18:20

Bloggar imorgon, bild från idag :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards