Cutierabbit

Alla inlägg under november 2014

Av Amanda Lindmark - 29 november 2014 19:31

Har varit med Erika i Torsdag, igår och idag :) Har inte haft tid att blogga.

I torsdag avr vi i haninge, vid eurostore och shoppade olika saker :) Sen åt vi middag på vegabaren och frozen youghurt i port 73 :) Jag färgade hennes hår igår och vi kollade film, sen åkte vi och köpte chips och godis :)

Idag var vi på en julmarknad i tumba och sen köpte jag ett par träningsshorts på h&m i kungens kurva :)

De var på rea för 100 kr :) Kan lägga ut en bild imorgon :*

Men ska duscha nu och bädda min säng <3 
Är fullt upp med skolan just nu :)

Puss :)


     



Av Amanda Lindmark - 26 november 2014 21:58

Har inte haft tid att spela in oktober glossyboxen, kommer troligen inte filma den häller :) Men ska föröska filma november boxen :) Puss 

Av Amanda Lindmark - 26 november 2014 21:32

Hej alla <3

Ledsen för den dåliga updaten på bloggen, men jag har fullt upp :/


Hela helgen var jag med Erika (min bros tjej), vi kollade film, bakade och bara umgicks :)

På fredagen var hon och jag i farsta, vi shoppade och åt mat <3 Vi åt på taco bar och sen åt vi frozen youghurt :)

Riktigt trevlig dag var det, sen åkte vi hem till henne vid kl 22.00 ;) Vi kom hem från farsta vid kl 20.30 :)

Vi kollade film och pratade, vi somnade vid kl 05.00 ungefär. Nästa dag bakade vi pannkakor till lunch och sen kollade vi film hela dagen :) Sen sov jag över till söndagen också då kollade vi på film igen (haha) och så gick vi en promenad med hennes hundar :)


I måndags hade jag skola me gick hem pga av ont i magen,

då kom Erika hem till mig och hjälpte mig skriva en uppsatts till skolan :*

Igår och idag har jag varit i skolan, var där i ungefär 7-8 timmar båda dagarna :)

Riktigt långa, man blir rirktigt trött :( Men vi har ett eget företag i skolan som vi har jobbat med i 2 dagar nu. Vi har målat en monter och fixat papper till en mässa på måndag, som vi ska vara på från 13.00 till 21.00 och då kommer jag vara ledig på tisdagen :) Men imrogon har jag matematik prov så ska plugga lite på det och ska fixa en musikläxa också. Ska gå upp och duscha nu, kanske sätter i hårfärg vet inte :) Får se laddar upp bild isånnafall :)


Puss och kram :*

             

Massa bilder från veckan som gått :*

Av Amanda Lindmark - 20 november 2014 15:49

Heej!

Har haft fullt upp hela veckan med läxor och en diagnos på matematiken. 

I tisdags var jag hoss optiker, jag ska få glasögon :/ Har inte bestämmt vilka än, 

det finns så många att välja bland. Igår hade jag skola, gick hem vid 12.00

Våra 2 sista lektioner var inställa pga av lärarna :)


Sen sensre vid kl 15.30 kom Simone hem till mig vi pluggade, bakade och spelade ps3 :) 

Vi bakade chokladbollar, de var de godaste jag har gjort i mitt liv typ :)

Sen hjälpe Simone mig med en musik läxa och så spelade vi ps3 :)

Idag slutade jag kl 14.30 och har bara varit hemma sen dess.

Ska spela in min röst till musik läxan och sen spela in en video till er :)

Ska föröska hinna redigera glossybox videon :)


Puss och Kram :*

Vad tycker ni om dessa glasögon? :D  



Av Amanda Lindmark - 15 november 2014 14:44

Ska på bio senare ikväll med min pappa och bror :) Vi ska se interstellar, den är 2 timmar och 50 min :O

Skit lång, hoppas den är bra :) Men bloggar imogon eller ikväll :) Puss

 

Av Amanda Lindmark - 14 november 2014 18:05

Har varit hemma hela veckan förutom i onsdags :/ Har haft skit onr i mina ben och i min högra hand :(

Men vad gör ni? Ska åka till länna nu och köpa lite godis :) Senare ska jag och min pappa kolla på "lets be cops" :)

Har redan sett den men den är så himla bra, så tänkte kolla på den igen :) Puss :)

Av Amanda Lindmark - 10 november 2014 20:03

Ganska stolt över mig själv, har precis duschat :)

Var ute och springde i 40 min, ska försöka göra det imorgon :)



Av Amanda Lindmark - 10 november 2014 15:01

Har precis filmat videon :) Har varit hemma från skolan pga av att jag har skit ont i benen och i halsen.

Ska snart ut och ta en promenad för att stärka mina ben :) Bloggar senare :)


 

Bild från 2 år sedan, vet inte om jag ska färga mitt hår mörkbrunt igen :)



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards