Cutierabbit

Alla inlägg under november 2014

Av Amanda Lindmark - 9 november 2014 13:25

Ska fråga min bror om han kan hjälpa mig göra en någon dag :)


Av Amanda Lindmark - 9 november 2014 13:12

Tänkte filma videon imorgon efter skolan om jag inte får massa läxor :)

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 9 november 2014 13:10

   


Åååh vad jag älskar svart/vita bilder *_*

Av Amanda Lindmark - 9 november 2014 12:56

Heej!


Vakande vid kl 11, sov i 6 timmar bara :) Var vaken med min brors tjej tills de skulle till arlanda, sen följde jag med i bilen och vinkade av de :) Erika är hans tjej och vi satt och kolla film, sen pratde vi också :) Filmen vi såg var "divergent", det är bästa filmen jag har bokstavligen sett :) Har sett den 1 gång förut och jag älskar den.

Theo James är så himla snygg *_*

De åkte till Thailand imorse, deras flyg gick vid kl 6 imorse :) På väg hem somnade jag i bilen och vakande när vi var hemma :) Jag satt på en film när jag kom hem och somnade till den :) Åt precis lunch nu. Ska snart till farsta med pappa för att, kolla min syn hoss optikern :/ Hoppas det ser bra ut :) Men idag är det farsdag <3 Skulle bara vilja gratta min pappa, om man nu säger grattis på farsdag :D Men jag älskar dig pappa och är så glad att jag har dig och mamma :)

Bloggar senare :) Puss :*


         


Av Amanda Lindmark - 7 november 2014 14:46

Heej :)

Gick hem från skolan lite tidigare idag pga att jag ah ront i magen.

Men om ett tag ska jag träffa en kompis och vi typ kolla film :)

Men vad gör ni? Bloggar senare eller imorgon :)

puss :*

Av Amanda Lindmark - 6 november 2014 18:06

Heej!

Idag slutade jag vid 13.45 när jag skulle sluta vid 14.50 :) 
Skönt att sluta tidigare :)


Igår var jag i farsta för att gå till tandläkaren och sen köpte jag,

lite saker till pappa. För det är farsdag på söndag :)


Men ska iväg nu, puss :*


btw: skrev detta inlägg bara för en lten update 

Av Amanda Lindmark - 4 november 2014 17:08

Ska iväg till farsta nu, puss :*

Av Amanda Lindmark - 4 november 2014 15:54

Heejsan alla!

Just nu sitter jag vid atan och ska kolla på en film. Senare ska pappa och

jag till farsta för att handla, men vad gör ni?

Idag slutade jag kl 12.45 i skolan, pga

att alla lärare skulle ha möte :) Bloggar antingen ikväll eller imorgon :*

Puss <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards