Cutierabbit

Alla inlägg under november 2014

Av Amanda Lindmark - 3 november 2014 20:55

Heej!

Har inte hunnit redigera videon, kan knappt skriva detta inlägg. Har så himla ont i min arm, kan knappt röra den.Men tänkte redigera den imorgon eller på onsdag, sen ska jag spela in en ny video också ;) Men hoppas detta riktigt  korta inlägg  blir bra, bara för lite updatering :*

...

Av Amanda Lindmark - 2 november 2014 16:51

Ska redigera en video imorgon efter skolan också :)

Av Amanda Lindmark - 2 november 2014 16:46

ÄLSKA LIVET JUST NU ELLER INTE :(


Filippa sov ju över här innat, vi gick och la oss vid kl 5.00 Vi satt och kollade film, pratade och sminkade varandra :) Det var riktigt roligt, älsakr denna tjej så himla mycket. Men ska börja plugga lite nu och sen har jag ont i magen. Hoppas det går över :) Men hur mår ni? Efter pluggandet ska jag kolla på min serie,

det har kommmit ut 3 nya avsnitt :D Puss :*

Av Amanda Lindmark - 2 november 2014 14:22

Bloggar lite senare, ska fixa läxor och kolla serie :) puss :*

Av Amanda Lindmark - 1 november 2014 12:45

Ska redigera en video nu till youtube :) En haul video, men hur mår ni?

Filippa och jag köpte 2 st biljetter till One Direction nästa år i Juli :) Längtar redan,

iallafall Filippa ska komma hit ikväll och vi ska kolla film och prata :) Sen ska hon sova över också :) 

Men updaterarn senare :)  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards