Cutierabbit

Alla inlägg under december 2014

Av Amanda Lindmark - 24 december 2014 19:00

Av Amanda Lindmark - 24 december 2014 11:20

God morgon alla läsare!

Idag är det julafton och jag är så spänd för senare :)


Vaknade för ungefär en halvtimme sen :) Ska börja fixa håret och sminket nu med Erika :)

Updaterar kasnke nått inlägg under dagen med bilder från ipaden :)


     

Av Amanda Lindmark - 24 december 2014 01:49

Bloggar imorgon när jag vaknar :)

Av Amanda Lindmark - 23 december 2014 20:57

Av Amanda Lindmark - 23 december 2014 15:58

Hej hej!

Hur mår ni? Just nu sitter jag i vardagsrummet med pappa 

och kolla på The grinch :) En av de bästa julfilmerna som finns :D


Idag kom Erika hit kl 12.00, vi började baka pepparkashuset då och blev klara vid kl 14.30 ungefär, haha :D

Snart ska vi klä granen och äta middag :) Igår var jag på net on net och köpte de sista julklapparna :)

Pappa och jag åt thaimat till lunch, mums :D


Känner verkligen ingen julkänsla iår pga av ingen snö :(

Men ska bli roligt ändå :) Bloggar senare eller imorgon :)


Puss :*

 

Av Amanda Lindmark - 20 december 2014 21:35

Heej!

Vad gör ni? Mår ni bra?


Har bara slappat hela dagen :) Legat i soffan och kollat film :)

Mår bättre idag iallafall :) Ville bara updtaera, puss :*

Av Amanda Lindmark - 19 december 2014 14:39

Är riktigt nöjd med mitt nya hår :) Tog denna bild på hundmässan <3


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards