Cutierabbit

Alla inlägg under december 2014

Av Amanda Lindmark - 19 december 2014 14:16

                   

I onsdags på eftermiddagen började det snöa :)

Filippa sov över i onsdags, då gick vi ut och tog lite kort :)

Hoppas ni gillar bilderna, puss :*

Av Amanda Lindmark - 19 december 2014 13:57

Hejsan!


Den här dagen var riktigt rolig :)

Jag var med Erika och min bror Mikael, vi var på hundmässan i älvsjö:)

Hon ställde ut sin hund Toffie :) Vi gick runt och kollade på massa olika raser på mässan :)

Men vi gick upp vid kl 8.00 och åt frukost och sånt.

Vi var på mässan kl 10.00 och åkte hem vid kl 14.00 :)

Rikigt lyckad dag :*

Puss <3


                         

Av Amanda Lindmark - 19 december 2014 13:43

   

Av Amanda Lindmark - 19 december 2014 12:17

Heej :)


Filippa sov över i onsdag till torsdag :)

Vi hade det jätte kul :* Men jag blev sjuk igår :(

Jag spydde igår morse och resten av dagen :/

Men mår lite bättre nu :) Hoppas ingen i min familj blir sjuka, 

för då kommer de vara sjuka på julafton :(

Jag måste åka till farsta för måste köpa en till julklapp :)


Sitter i mitt vardagsrum nu och kollar youtube klipp :)

Men bloggar senare, puss :)



Av Amanda Lindmark - 17 december 2014 18:04

Hej alla!


Sitter i mitt rum med filippa just nu :)

Ville bara gör en kort update ;)

Filippa ska sova här inatt också :)

Av Amanda Lindmark - 17 december 2014 14:01

Av Amanda Lindmark - 17 december 2014 12:55

Hejsan alla läsare <3

Hur mår ni? Jag mår bra, fortfarande lite förskyld :/

Idag var jag i skolan och jag slutade kl 12.00 :) Ska träffa Filippa lite senare :*

Igår var jag i farsta med pappa, jag köpte några julklappar och ett par nya jeans :D

Kan ta ett kort på de senare ;) Just nu sitter jag i vardagsrummet med min bror och

kollar på en film :) Har slutat skolan tidigt de här 3 dagrna, riktigt skönt <3

Var och gymma i måndags med Erika, igår var jag själv på gymmet i 1 h :)


Imorgon börjarjag kl 8 och slutar 11, senare på kvällen har vi avslutning :)

Tänk det är bara 7 dgar kvar till julafton, längtar så mycket :)

Bloggar imorgon, puss :*


 

Bild från i somras :) 

Av Amanda Lindmark - 14 december 2014 22:07

Hejsan alla läsare!

Vad gör ni? Jag sitter i vardagsrummet med mamma och pappa :)

Jag har precis duschat och fixat håret, ska platta det senare i luggen också :)


Ska videochatta med Filippa senare också, tänkte kolla på min serie nu :D

Men i fredags var jag i farsta och fikxade mina glasögon och klippte mitt hår :)

Riktigt nöjd, klippte av ungefär 13-15 cm :) Igår var jag på ikea och shoppade lite små saker :)

Senare på kvällen kl 19, packade jag min väska och tog bussen till huddinge, för skulle hem till Erika :)


Jag skulle sova över för vi gick på älvsjö hundmässan och hon skulle ställa ut sin hund :)

Vi bakade en maräng tårta igårkväll och kollade film. Sen var vi ute på en promenad med hundarna,

vi gick och sov vid kl 03 ungefär :O Ena hennes hund sov vid min sida ungefär hela natten antar jag.

Hon låg inte brevid mig när jag vakande :) Jätte mysigt, älskar hennes hundar :*

Vi hade det jätte roligt igår iallafall <3


På mässan satt vi och kollade på hundar som ställdes ut, jätte fina och söta hundar där :* 

Vill ta med mig 1 av varje ras hem :) Vi kom dit kl 9.30 och åkte hem vid kl 14.00 :)

Men vi hade jätte kul, vi gick runt till olika bås där man fick hälsa på olika raser.


Puss :*


        

Ni får ett eget inlägg imorgon med bilder från mässan och en bild på vad jag köpte på ikea :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards