Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2015

Av Amanda Lindmark - 31 januari 2015 14:30

Heej!

Ville bara uppdatera lite snabbt. Sitter och kolla på Glee just nu :) Älskar serien <3

Vaknade vid kl 11 och gick upp och åt lunch :) Sen dess har jag bara suttit vid datan och kollat film :)

Ska redigera videos till youtube snart hade jag tänkt :) Skulle på kalas idag hoss släkten,

men det vart inställt :( Men ska försöka övertala min pappa att gå på bio eller åka och bowla ikväll :*

Sen ska jag duscha senare också :) Ni måste lyssna på låten som är ovanför, nya favoritlåten *_*

Men hela veckan var jag i skolan förutom i torsdags för mådde dåligt :/ Men den här veckan var rätt lungn,

vi har inte så mycket läxor och prov just nu, rätt skönt! Men bloggar senare <3

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 30 januari 2015 21:00

Tänkte kolla lite avnitt av min serie nu och sen gå och sova :)

Men vad har ni gjort idag? Men idag avr j ag iallafall i skolan :)

Men kommentera gärna vad jag ska skriva om han inga ideer alls :( 

Puss

Av Amanda Lindmark - 29 januari 2015 23:57

Heej!

Förlåt! För den dåliga uppdateringen, men har glömt att blogga idag :)

Imorgon är det fredag och sen helg, gud vad skönt <3 

Men ska försöka blogga imorgon, när jag kommer hem från skolan :)

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 28 januari 2015 10:46

ikväll kommer Erika till oss, vi ska fira henne :)
Hon fyllde år förra veckan <3 Ska ge presenter och äta mat och tårta :*
Bloggar när jag har tid, puss :)

Av Amanda Lindmark - 26 januari 2015 12:33

Just nu sitter jag i skolan och ska ha so lektion om en stund :)
Slutar vid kl 15.15 ochdå ska jag hem och bara ta det lungt <3

Av Amanda Lindmark - 24 januari 2015 15:40

Heej!

Var på ett öppet hus i morse med pappa och tycke det värkade roligt och intressant :)

Sen jag kom hem vid kl 13.00, har jag kollat på min serie och ska gå ner och fixa mig :)

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 23 januari 2015 17:14

Var hemma från skolan idag och just nu har jag värsta huvudvärken :(
Men bloggar troligen imorgon :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards