Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

NYÅRSLISTA, 16 DAGAR FÖRSENAD :)

Av Amanda Lindmark - 16 januari 2015 22:12

Beskriv året med tre ord.

Smärtsamt, lyckat och roligt

Bästa köpet?

Mitt blå halsband från H&M och mina skor från Nike i modellen Pegasus 30 :* ♥

   

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Stay with me - Sam smith, Rude - Magic, Fancy - Iggy Azalea och Break Free - Ariana Grande

Vem har du umgåtts med mest?

Jag har umgåtts mest med Filippa och sen Erika ♥

Har du blivit bättre på något?

Har blivit bättre i skolan och har börjat motionera mer ;)

Vad var extra dåligt med året?

Falska vänner och problem med knäna

Vad var extra bra?

Läre känna nya personer, hade ett grymt sommarlov och umgicks med bra vänner ♥

Lärde du känna några nya människor?

Ja, det gjorde jag :)


Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Färgat håret en rolig färg (blå och rosa), 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Nej, jag har varit lite nere detta år även om jag har gjort mycket kul.

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Har inget jobb, men det gick riktigt bra i skolan, höjde mig i många ämnen ;)

Största framgång på det privata planet?

Inget jag kan komma på direkt, massa blandat.

Vem saknade du?

Sakande inget speciell person, men sakande en konveration med en kompis. Som jag skrev med varje dag, men det slutade plötsligt.

Har du haft ett förhållande under 2014?

Nej

Vart reste du under 2014?

Åkte till Gotland med Mamma och Pappa, träffade Filippa på gotland. Hon åkte he med oss, var i Norrtälje över midsommar också. Vi var och campade i Sverige, ska till London nu på våren. Skulle blivit i höstas men vart inte av ♥

Vad var din största tabbe 2014?

Jag spenderade mycket pengar, som jag lika kunde ha sparat :/

Vilka ser du som de största händelserna under året?

One Direction konserten och när jag var på gotland med Filippa :)

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Satsa på skolan, umgås med kompisar, blogga mer,  

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Nej, tror inte det för förra året var skit. De 2 sista månaderna var bra under året ♥ 

Hoppas det här blir bättre nu.

Vad kommer du sakna från 2014?

Inget speciellt, alla roliga minnen med kompisar :)

   

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat kompisar, försökt plugga mer och försökt gå ner i vikt.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, skönhetsprodukter ♥

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Vara mer posativ till saker, sköta skolan, komma in på ett gymnasium jag vill och umgås med fler :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards