Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2015

Av Amanda Lindmark - 22 januari 2015 21:27

Heej!

Riktigt nöjd med den här datorn jag fick, den är bra :)

Ska kolla på min serie nu och sen ska jag sova vid kl 24.00

Ville bara updatera och säga god natt :*


Lägger upp bilder på datorn imorgon ;) Kolla netflix nu <3


Av Amanda Lindmark - 22 januari 2015 17:26

Hej!
Tänkte bara säga att jag är ledsen att det inte blir videos på youtube
t.ex När jag har shoppat något. Ska försöka fixa en video i helgen :)
Sen dessutom när jag har varit och shoppat ska jag försöka ta bilder
på det och ladda upp här på bloggen.
Puss <3

Av Amanda Lindmark - 22 januari 2015 17:24

Hej hej!
Idag har jag byggt en snögubbe och snölykta med mamma på framsidan :)
Idag var jag i skolan, jade 3 h 30 min rast idag, så gick hem under rasten och kollade film :)
Vi har precis ätit mat, ska åka till Farsta om ett tag och shoppa lite :)
Fick dessutom en ny dator igår av pappa, bästa pappan ever.
Har velat haft en egen data att ha mina bilder och redigering program :)
Det är en packarbell, kan ta kort och ladda upp senare :)
Puss :*

Av Amanda Lindmark - 21 januari 2015 20:16

Skriver god natt med detta inlägg, kommer troligen gå och lägga mig kl 00.00 sen :)
Puss :*

Av Amanda Lindmark - 21 januari 2015 14:56

Heej :*

Idag var jag i skolan rätt skön dag ;) Brandalarmet gick vid kl 12 :O Men det var falskt alarm :)

Nu ska jag kolla på min serie och plugga lite ;) Senare ska pappa och jag iväg, kanske till skärholmen eller farsta <3

Men igår var jag i huddinge hallen efeter skolan med Erika, mötte i huddinge och då gick vi in i badhsuet ;)

Vi pratade, simmade och lekte i vattnet :) Ska troligen dit igen nästa vecka, vi har köpt 12 ggr kort ;)

Vi har varit där 2 ggr av 12, bara 10 ggr kvar då :D Vi försöker åka 1 gång i veckan :)

Men nu ska jag kolla på Glee, började kolla på serien igår :* Helt kär!

Puss :*


 

Av Amanda Lindmark - 21 januari 2015 10:20

Sitter utanför klassrummet och väntar på att lektionen ska börja :)

Ska ha sven, sen efter det har jag lunch!
Men bloggar när jag kommer hem :*

Puss <3

Av Amanda Lindmark - 19 januari 2015 13:06

Heej!

Idag är jag hemma från skolan, för har ont i mina ben :)

Ska sätta mig ner nu och göra lite läxor :) Men hoppas ni mår bra :)

Bloggar imorgon <3 

     Bild från i somras :) 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards