Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2015

Av Amanda Lindmark - 10 januari 2015 16:25

Hej!

Nu sitter jag i vardagsrummet och väntar på bussen :)

Ska till farsta fram och tillbaka ska köpa en tröja till min mamma,

som fyller år på torsdag :) Men inatt spv Simone här, riktigt kul :)

Hade inte träffat henne på 2 veckor för hon har varit bortrest :)

Bloggar senare :)

Av Amanda Lindmark - 7 januari 2015 13:24

Hejsan alla läsare :*


Idag kom jag hem från erika vid kl 12.30 :) Sov där inatt för vi var i farsta igår på dagen,

då åkte vi hem till henne efter :) I farsta åt vi frozen youghurt och på tacobar, värdens godaste :)

Sen när vi kom hem till henne dushade hon och sen jag, sen efter det kollade vid på 22 jump street

ochs en vid kl 00.00 gick vi ut på en promenad med Toffie :) Sen somande vi vid kl 02 ungefär :)

Imorse åt vi frukost och gick en liten promenad med hundarna :)


Bloggar senare, ska städa mitt rum nu :*


 

Av Amanda Lindmark - 5 januari 2015 16:36

Ska bara fixa mitt hår och sen ska vi åka :)

Av Amanda Lindmark - 4 januari 2015 20:18

Idag var jag i stan från kl 13.00 till kl 17.00 med pappa, köpte 2 saker på Åhléns, 1 på H&M och 2 saker på monki :) Rikirgt nöjd med sakerna, kan ta kort imorgon och ladda upp på bloggen :)
Skulle bara påminna att jag kommer inte göra glossybox videos längre på min youtube kanal, för tycker de videorna är bara onödiga och tar tid :) Ska försöka göra en haul nu någon dag :)
Med lite saker jag köpt nu under jul :) Hoppas det blir innan skolan börjar, puss :)

Av Amanda Lindmark - 3 januari 2015 22:01

Ska till stan imorgon med pappa för att kolla efter lite kläder :)
Bloggar imorgon :)

Av Amanda Lindmark - 2 januari 2015 22:43

Hejsan! Kom hem för 40 minuter sedan från Erika, vi har kollat film, ätit,

tagit en promenad och badat i 2 h 30 min :) Efter badet åkte vi hem till Erika :)

Kom dit vid kl 18.00 :) Vi lagade mat och kollade på film :)

Vad har ni gjort idag? Imorgon ska vi till mammas kompis och fira henne lite :)

Hon fyllde håt på nyårsafton :) Aja bloggar imorgon :) 

Puss :*    

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards