Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2015

Av Amanda Lindmark - 28 februari 2015 11:13

Hej, är sjuk så tänkte inte skriva på bloggen resten av helgen :(

Men sov över hoss Erika i torsdag till fredag, vi hade det kul <3 

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 25 februari 2015 18:57

Heej bloggen!


Idag har jag bara varit hemma och suttit vid datan, kollat in massa olika sidor :)

Var en sväng till kyrkogården med mamma och pappa, mamma skulle tända ett ljus.


I måndags var jag med Erika, vi åkte till heron city och åt på pizza hut till lunch <3

Sen åkte vi till skärholmen centrum och kollade i affärer :D

Senare åkte vi hem till Erika, vi åt middag när vi kom dit och efter det satt vi och målade gispfigurer ;)

Riktigt mysigt och kul, sen gick vi en promenad med hennes hund, Toffie <3


Sen satt vi på en film och somnade :) Följde med henne till jobbet nästa dag och hjälpte till lite :)

Sen åkte jag hem runt 12, när jag kom hem var jag bara hemma resten av dagen <3


Imorgon ska jag till läkaren för att ta blodprov :O

Ska kolla på nytt avsnitt av min serie nu, puss :*


         

Lilla Dixie :*

Av Amanda Lindmark - 22 februari 2015 20:36

Av Amanda Lindmark - 22 februari 2015 19:24

Hejsan alla!

Har bara tagit det lungt denna helg, var med Simone i fredags och i lördags :)

Träffade henne i fredagskväll och hon sov över hoss mig till lördag  ♥

Vi kollade film och hade det kul :) På lördagen kollade vi på film och spelade ps3!


Idag skulle jag träffa Filippa med det vart inget :/ Men ska träffa henne nästa helg  ♥

Men var på ica mxi med min bror nu på eftermiddagen, köpte jordgubbar och choklad ;)

Hade tänkt att doppa frukt till min serie som jag ska kolla på om ett tag  ♥

Kommer antagligen lägga ut bild på bloggen  ♥


Men imorogn ska jag träffa Erika, vi ska åka och äta lunch :) Senare vidare till ett köpcentrum :* 

Bloggar antagligen inte mer ikväll eller imorgon, men på tidsdag :*

Puss  ♥  

Bild från arkiv, Februari 2014  ♥

Av Amanda Lindmark - 18 februari 2015 21:31

Heej!

Idag var jag i skolan och slutade vid kl 13.30 :)

Vi har haft vikarier och inställda lektioner sen i måndags :(

Jätte jobbigt att ha inställda lektioner och massa håltimmar :/


Men i måndags, tisdags och idag har jag varit med Erika <3

Vi har haft det kul varje dag :* I måndags bakade vi tårta hemma hoss mig jätte god!

Igår var vi i länna och var inne på rusta och åt middag på max, vi hade det kul och satt där och pratade <3

Idag var jag hemma hoss henne, åkte dit vid kl 15.30 :) Vi åt mellis och gick ut med hennes hundar :)

Vi pratade om massa saker och planerade saker <3 Sen åkte jag hem runt 19.00 :D


Imorgon är det ännu en skoldag, börjar kl 8.00 :( Men ska försöka dra mig till skolan, men så tråkigt!

Vill bara ha lov nu redan ;) Har ju sportlov nästa vecka, så himla skönt!


Men ska plugga lite nu och senare kolla på min serie, sen sova :*

Puss :*

     

Av Amanda Lindmark - 15 februari 2015 13:37

Imorgon är sista dagen för att söka in till gymnasiet!

Jag har redan sökt in till 3 program men ska söka in till 2 mer :)

Igår var jag hemma hela dagen och kollade film och städade lite i mitt rum :*

Senare på kvällen kollade jag på melodifestivalen med mamma, mysigt!

Efter kollade jag på det nya avsnittet av The vampire diares <3 Så himla bra!


Somnade runt kl 03 inatt, satt och kollade på massa youtube klipp :*

Men bloggar ikväll eller imorgon <3

Puss :*


Av Amanda Lindmark - 15 februari 2015 13:05

   Här kommer bilderna på det jag köpte på ikea i fredags :)

Hoppas ni blir nöjda :) 

  

Ljus Sinnlig 19 kr, Ljus Glimma 39 kr, Pennor 15 kr/3 st, Ljusslinga tillbehör solvinden 40 kr :)

 

Förvaringsbox 129 kr :) (ha mitt smink i)  

   

Svart Box Tjena 29 kr :) (ha pyssel saker i)

  Förvaring till min malm byrå 79 kr :) Den till vänster är den nya och den andra är min gamla1  Sängöverkast Sömnig 99 kr och Gardin Vivan 99 kr ;)

 

Spegel, tänkte ha den som sminkspegel 39 kr <3

Riktigt nöjd med alla saker jag köpte :)



Av Amanda Lindmark - 14 februari 2015 14:26

Hej!
Igår var jag på ikea med pappa, köpte ca 10 saker :) Har tagit kort på allt kommer lägga upp bilderna ikväll eller imorgon <3 Ska städa i min garderob nu och rensa lite, samtidigt som jag lyssnar på musik och äter mina chokladrutor jag har bakat och vindruvor :)
Puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards