Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2015

Av Amanda Lindmark - 12 februari 2015 15:36

Ligger just nu i min säng och kollar på film :) Vaknade vid ungefär kl 13, så jag försov mig alltså :(
Men ska till skolan imorgon, skit jobbigt när jag försover mig. Hatar det! Senare ska pappa och jag kanske till ikea :)
Ska kolla klart på min film nu och sen ska jag plugga lite :)
Puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 februari 2015 00:08

Hej! Idag var jag i skolan, riktigt skön och snabb dag :) Sen när jag kom hem så åt jag middag, senare somnade jag och sov i ungefär 3 timmar. Sen dess har jag kollat på lite tv och film <3 Imorgon är det en ny dag och en ny skoldag :/ Vill bara ligga hemma och sova, haha :D Men ska försöka blogga i morgon :) Puss :*

Av Amanda Lindmark - 10 februari 2015 20:15

Sovit sen kl 17.00 :/ haha. Ska kolla på en film eller något nu och sen försöka sova :)
Tog denna bild med min ipad i mitt rum igår :)

Av Amanda Lindmark - 8 februari 2015 22:11

Heej! Idag har jag städat och målat i mitt rum :D

Började vid kl 14.00  och var klar vid ungefär kl 20.00 :) 

Riktigt nöjd med allt, ställde in en spegel i rummet och målade min gamla spegel,

samt lister och en hylla :) Sen harjag bäddat och torkat golvet ;) 
Sen har jag dessutom mått skit hela dagen, varit hängig, förskyld och ont i halsen.

Men har ändå hållt igång hela dagen och städat, men kommer sova gott inatt :)

Det började med att jag bara skulle bädda min säng och då fick jag ett ryck och

städade hela mitt rum istället :P Kan ta lite bilder på rummet imorgon och ladda upp :*

Har lyssnat på musik exakt hela dagen också, haha :D


Men ska kolla på något avsnitt av min serie och sen gå och sova <3

Puss och Kram <3

  

 


Bild på Doriz från någon dag sen :*

Av Amanda Lindmark - 7 februari 2015 22:08

Hej!

Var ute och fotograferade förra helgen, min kompis tog detta foto och

jag tänkte att jag kunde ha den som header ett tag ;)

Hoppas ni gillar den, jag gillar att den är simpel och stilren <3

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 7 februari 2015 21:20

Hejsan :)

I fredags var jag i Huddinge med Erika och badade i huddigehallen :)
Vi hade det jätte kul och mysigt, efter badet bastade vi och duschade :)
Sen åkte vi till grillpalatset vid huddinge centrum, vi köpte en varsinn kebabtallrik ;)
Riktigt gott, sen åkte vi hem till Erika snabbt. Vi skulle dit för hon skulle hämta kläder <3
Sen efter det åkte vi hem till mig, hon skulle sova hoss oss :) Sen när vi komk hem vid kl 00.00 :O
Haha, då tog vi fram chips och kollade på film :) Sen somnade vi vid kl 02.40 ungefär :D

Imorse vakande vi vid kl 06.00 ungefär, jag skulle följa med till hennes jobb ;) Vi åkte lite efter kl 07,
vi var vid hennes jobb kl 08.00 ;) Riktigt mysigt café, jag hjälpte till att ta fram kakor, göra sallad och några fler saker <3 Jag åt pannkakor till lunch där också :) Tyckte det var kul att hjälpa till och titta på när hon tog beställningar också :* Åkte där ifrån lite efter kl 11, jag tog tunnelbanan och bussen hem <3
Var hemma vid kl 12 :D Vid kl 13, åkte vi på ett kalas till några släcktingar. Kul att träffa de <3

Men kollar på melodifestivalen med mamma och ska snart kolla på en film eller nått :)
Puss och Kram :*

P.S ville bara säga förlåt för den dåliga updateringen. Men har mycket med skolan och måste fokusera :)
Men bloggar så fort jag kommer ihåg och har tid ;)

    

2 bilder från när Simone och jag var ute och fotografera, de här två är favoriterna ;)

Kan lägga ut fler bilder från den dagen imorgon :)



Av Amanda Lindmark - 5 februari 2015 17:31

Heej!

Idag var jag i skolan, började kl 8 och slutade kl 13.20 :)

Stannade kvar tills kl 14.15 med kompisar, sen gick jag till bussen och åkte hem :)

Sen jag kom hem har jag duschat och ätit middag, dessutom kollat på 2 avsnitt av 

min serie. Ska iväg till Länna nu med mamma och pappa ;) Bloggar senare :)

Puss :*

 

Hittade denna på tumblr, ni får denna istället för en bild :)

Av Amanda Lindmark - 2 februari 2015 16:09

Hoppas ni gillar videon :) 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards