Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2015

Av Amanda Lindmark - 23 mars 2015 21:18

Hej :) Idag började jag kl 10.30, riktigt skönt för första lektionen var inställd ;)

Så hade so lektion och efter det var det lunch :) Sen hade vi so igen och matte efter det <3


Kom hem vid kl 15.50 ochSimone kom till mig en timme efter att jag kom hem :* Vi kollade videos på vine, pratade och lyssnade på musik ;) Sedan sminkade jag henne, tycker det är så himla kul att sminka andra :D 
Det vart riktigt fint, rikitgt nöjd <3 Inte direkt vardagligt men lite mer fest :) Imorgon är det skola igen,

ska ta blodprov på förmiddagen också :/ Men ska kolla på lite youtube videos nu och sen duscha, sen sova. 

Puss och Kram :*


Här får ni bild på Simone och sminkningen + 3 selfies :)


           



Av Amanda Lindmark - 22 mars 2015 12:52

Hejsan :) Vakande imorse av ett sendrag i min vänstra vad :( Inte mysigt, gör jätte ont!

Vad gör ni? :D Har haft fullt upp med skolan den här veckan, har haft 3 st prov :/

2 nationella prov i svenska och sen ett vanligt prov i no :) Alla 3 gick bra, hoppas jag!


I torsdag slutade jag vid kl 10.40 åkte hem och bytte kläder, åkte vidare till Erika. Mötte upp henne i huddinge centrum :) Vi gick till parken i huddinge och satt där med hundarna i solen <3 Sedan åkte vi mot henne och gick till en pizzeria nära henne och köpte oss en varsin kebabtallrik ;) Jätte gott! Det var soligt så vi satt utanför med hundarna och hade mysigt :) Sedan gick vi hem till henne efter det <3 Vi bakade kladdkaka lite senare på dagen :)


Sedan gick vi till en fotbollsplan med hundarna och busade och lekte med de :) Vi körde olika triks och sånt!

Vi var där i ungefär 1 timme, sen gick vi hem och kollade på tv och pratade bara :)

Senare lagade vi middag, sen sov jag även över där och åkte till skolan dagen därpå ;)

Vi hade en riktigt mysig dag och kväll <3 Igår var jag bara hemma hela dagen, mådde inte på topp :(


Ska iallafall vara med Simone idag, hon ska komma över senare :)

Puss :*


         

Av Amanda Lindmark - 22 mars 2015 02:32

Bakade äpple smulpaj vid kl 10, den var riktigt god :) Ska sova nu, bloggar imorgon. Puss!

Av Amanda Lindmark - 20 mars 2015 16:56

har inte haft tid att blogga pga skolan :/ Har haft fullt upp :) men just nu kollar jag på min serie och senare vet jag inte än vad som händer <3 kan blogga lite om veckan imorgon :) puss

Av Amanda Lindmark - 17 mars 2015 12:44

Hejsan! Hade svenska nationella nu på morgonen, gick tidigare än alla andra för skulle till handen och operera min tå.har haft nageltrång i snart 5 mån :( Nu är det entligen borta, hoppas det inte kommer tillbaka :) Men har ont i min tå nu, ska kolla på min serie och försöka sova :)

Av Amanda Lindmark - 15 mars 2015 21:15

Hejsan! Sitter i vardagsrummet just nu, sitter och gör lite läxor :) Idag har jag varit i Farsta och köpt lite saker. Tänkte ta kort på sakerna imorgon och lägga ut, har ingen lust för det nu :( Men i fredags var jag i Heron City med Erika, vi var på bio och var påpremiären av Cinderella :) Bra film, rekommenderar den :D Sen åkte vi hem till henne efter bion vid kl 00.00 0. Sen gick vi ut på promenad med hennes hundar och sen gick vi och sov :) Nästa morgon gick vi up för att åka till hennes jobb, hon skulle öppna. Var där hela dagen till kl 18.00 :) hjälpte till och hade det kul! sen somnade jag tidigt igårkväll. Men ska fortsätta med läxor, puss :) Ville bar updatera snabbt!!

Jag och Toffie i onsdags <3

Av Amanda Lindmark - 14 mars 2015 02:51

Bloggar imorgon :) puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 mars 2015 16:00

Hejsan, länge sen sist :) Hur mår ni?

Jag mår iallafall bättre nu, fortfarande krasslig i halsen :/ Men annars är allt bra :)

Hade nationella prov muntligt i svenska idag, gick jätte bra <3 Jätte nöjd med min allt!

Nu är jag iallafall hemma, ska snart äta middag och senare kommer Filippa hit :*


Igår var jag med Erika iallafall, åkte till henne efter skolan. Slutade kl 10.10 igår :D 

Hon mötte mig vid bussen med hundarna, så vi gick på en promenad i skogen och gick till en fotbollsplan i närheten. Så hundarna fick springa av sig, vi satt och pratade, lyssnade på musik i vårsolen <3 Jätte mysigt!

Sedan gick vi till henne och lagade lunch, sen åkte vi vidare till huddinge hallen och var där och simmade i ungefär 3 timmar ;) Sen åkte vi till huddinge och kollade i affärer och åt middag :) Vi åt thai mat där, jätte gott :* Åt kycklingbitar, ris och jordnötssås <3 Senare åkte jag hem och var hemma vid 21.40 :) Gick hem var jätte trött och somnade senare vid kl 23.50 <3 Riktigt lyckad dag, hade det roligt och mysigt! :*


Förr förra veckan var det sportlov, då vart man sjuk mitt i veckan och var derssutom sjuk förra veckan :( Riktigt jobbigt, därför jag knappt bloggat. Har inte haft ork :/


I lördags överaskade jag Erika på hennes jobb :) Åkte in på morgonen och gick till hennes jobb :) Hon vart riktigt glad, himla kul att vara på hennes jobb. Hon jobbar på ett cafe <3 Efter det mötte pappa mig där och vi åkte in till söder och köpte sprayfärg :) Vilket ledde till att i söndags, sprayade jag massa saker i mitt rum ;) Mycket nöjd, allt vart jätte fin :) Sen har jag varit i skolan bara en dag kvar :) Imorgon ska man ta blodprov hoss vårdcentralen också och operera min tå nästa vecka troligtvis :) 


Men ska äta nu så, puss :*


               

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards