Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 12 mars 2015

FRISK, NATIONELLA, KOMPISAR OCH TRÖTT :)

Av Amanda Lindmark - 12 mars 2015 16:00

Hejsan, länge sen sist :) Hur mår ni?

Jag mår iallafall bättre nu, fortfarande krasslig i halsen :/ Men annars är allt bra :)

Hade nationella prov muntligt i svenska idag, gick jätte bra <3 Jätte nöjd med min allt!

Nu är jag iallafall hemma, ska snart äta middag och senare kommer Filippa hit :*


Igår var jag med Erika iallafall, åkte till henne efter skolan. Slutade kl 10.10 igår :D 

Hon mötte mig vid bussen med hundarna, så vi gick på en promenad i skogen och gick till en fotbollsplan i närheten. Så hundarna fick springa av sig, vi satt och pratade, lyssnade på musik i vårsolen <3 Jätte mysigt!

Sedan gick vi till henne och lagade lunch, sen åkte vi vidare till huddinge hallen och var där och simmade i ungefär 3 timmar ;) Sen åkte vi till huddinge och kollade i affärer och åt middag :) Vi åt thai mat där, jätte gott :* Åt kycklingbitar, ris och jordnötssås <3 Senare åkte jag hem och var hemma vid 21.40 :) Gick hem var jätte trött och somnade senare vid kl 23.50 <3 Riktigt lyckad dag, hade det roligt och mysigt! :*


Förr förra veckan var det sportlov, då vart man sjuk mitt i veckan och var derssutom sjuk förra veckan :( Riktigt jobbigt, därför jag knappt bloggat. Har inte haft ork :/


I lördags överaskade jag Erika på hennes jobb :) Åkte in på morgonen och gick till hennes jobb :) Hon vart riktigt glad, himla kul att vara på hennes jobb. Hon jobbar på ett cafe <3 Efter det mötte pappa mig där och vi åkte in till söder och köpte sprayfärg :) Vilket ledde till att i söndags, sprayade jag massa saker i mitt rum ;) Mycket nöjd, allt vart jätte fin :) Sen har jag varit i skolan bara en dag kvar :) Imorgon ska man ta blodprov hoss vårdcentralen också och operera min tå nästa vecka troligtvis :) 


Men ska äta nu så, puss :*


               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards