Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2015

Av Amanda Lindmark - 14 maj 2015 17:03

Hej, just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik :) Åt precis middag och en munk :)

Idag har jag pluggat,och sovit, ska snart gå ut och spreja några saker till mitt rum ;)


Igår kväll var jag innne i stan och köpte 6 pack donuts på dunkin donuts i gallerian och kollade även i lite affärer <3

Hittade några klädesplagg men hade inte med så mycket pengar :( Men kom hem vid ungefär kl 20.30 igår kväll

och då kollade jag på film och tog lite bilder med kameran!


Var med Erika i tisdagas för slutade vid kl 12.00, så åkte till henne och vi spelade kort och pratade. senare på eftermiddagen åkte vi till skärholem centrum och shoppade och år middag. Vi åt kebabtallrik och jag shoppade med mig 2 bandanas, en ringklocka till min cykel och 2 nya strumpor. Riktigt nöjd :)


Köpte även 2 donuts då också :) Sov hoss henne sedan på kvällen och vi hade det jätte mysigt :)

Var även kvar nästa dag, vi pratade, spelade kort och gick en promenad med hundarna. 

Sen vid kl 15.00 åkte vi till veterinären med hennes mamma och de skulle röntga sin ena hund Dixi, 

som är gravid och de skulle kolla hur många valpar hin hade i magen. Det är 7 st, längtar tills de föds, så himla gullig kommer de vara :)


Men nu är iallafall alla nationella klart i skolan och nu är det bara några uppgifter att lämna in :)

Men bloggar antingen senare eller imorgon <3

               


Av Amanda Lindmark - 5 maj 2015 20:45

Hej! :)

Hur mår ni? Jag mår iallafall bra, lite mycket med skolan just nu!

Idag var iallafall jag i skolan, hade prov i HKK, vi skulle laga en varmrätt med en grupp :P

Sen hade jag även slöjd, men mentor och bild :) Efter skolan var jag i farsta och kollade lite kläder <3


Men jag är ledsen för den otroligt dåliga updateringen, men har haft fullt upp med

skolan, kompisar och annat :) Vi har haft många uppsatser och nationella, ska ha den

tidigast som redan imorgon :) Hoppas det går  bra!


Jag ska försöka blogga, men kommer inte på något att blogga om. Ni får ge mig lite tips <3

Ska kolla på lite resor till london nu, pappa och jag ska försöka boka nått nu ;)

Vi vill åka innan sommarlovet, det är så himla varmt då och man går runt på dagarna <3


Men puss :*


Ni får lite blandade bilder från förra månaden, har färgat håret rosa och varit på gröna lund med Simone :)

                 


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards