Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2015

Av Amanda Lindmark - 30 juni 2015 15:40

                  


God Morgon eller ska man säga God Eftermiddag!

Den här månadens box designade Carolina gynning. riktigt snygg :)

Vart nöjd med produkterna i boxen, har ej testat de men ska bli kul att göra de!

Men vi hörs senare, puss <3




Av Amanda Lindmark - 29 juni 2015 22:41

Skriver några inlägg imorgon istället :)

Är trött och ska kolla lite serier nu <3

Av Amanda Lindmark - 29 juni 2015 15:48

Hej! Gick upp runt kl 14, har efter det bara varit hemma. Har kollat videoklipp på youutbe och ätit lunch ;) 

Åt tonfisksallad, riktigt gott! Lite senare när pappa kommer hem ska vi till eurostore i haninge :) Tänkte köpa lite saker till mitt rum ;) Sen ska jag ladda upp lite bilder på kattungarna senare, lite andra bilder och inlägg till er <3


Puss och Kram :*


 

(Bild från tumblr)   

Av Amanda Lindmark - 28 juni 2015 22:03

Hejsan!

Kollar på min serie just nu och ska lite senare sova <3

Puss :)

Av Amanda Lindmark - 28 juni 2015 16:45

Fixade en tillfällig header, tänkte nu när jag ska börja blogga igen, ville jag inte ha den gamla ;)

Men ska försöka fixa en ny header :)

Av Amanda Lindmark - 28 juni 2015 16:19

Hej, jag tänker inte be om ursäkt och komma med förklaringar till varför jag inte bloggat :)

Har helt enkelt bara tagit en paus, fokuserat på att vara med kompisar och sköta skolan!


Hur mår ni föressten? Jag mår bra, skönt med sommarlov och sol!

Jag slutade 9:an iår och börjar i gymnasiet i höst, tiden går riktigt snabbt tycker jag.

Mitt sommarlov började den 10 juni, vi hade skolavslutning på morgonen :) Senare på kvällen,

mötte jag upp Nora och Sandra. Vi gick ner till vattnet och hade picknik, vi hade det riktigt mysigt!

Sedan tog Sandra och jag vårt första dopp, det var rirkigt kallt :O


Sedan har jag varit hemma, kollat mycket på mina serie. För jag gillar inte solen, gillar mest att vara ute på kvällarna om jag ska vara ute

Under veckan som var nu, var jag i Göteborg med Filippa :) Vi var där nere för att kolla på One Direction och vi var dessutom på Liseberg! Vi hade det bra, konserten var bra och det var roligt på Liseberg :D Vi bodde hoss hennes moster och hennes familj. Vi åkte ner på måndag eftermiddag och kom fram sent på kvällen, på tisdagen var konserten i nya Ullevi. På onsdagen var vi på Liseberg och på torsdag eftermiddag, åkte vi hem till Stockholm! 


Jag fyller 16 om 3 veckor, längtar!

Ska till Danmark om 4 och en halv vecka :)


Ska försöka blogga mer nu i sommar, hoppas det blir mer!

Puss och Kram!


Här får ni lite bilder från Göteborg :)


                       

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards