Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 31 juli 2015 08:31

Hej hej :)
Vi ska nu byta om och sen gå upp till matsalen, för att äta frukost.
Bloggar antagligen lite senare, innan vi åker till båten <3
Puss och kram!

[Bild]

Av Amanda Lindmark - 30 juli 2015 22:23

Hejsan!
Sitter på hotellet nu, ute i receptionen :) Finns massa soffor här, sitter här och surfar. Idag har vi badat både ute och i pool, solat lite. Även haft picknick och ätit middag i stan! Sen åkte vi till Ikea här och köpte en sak till mitt rum som ni kommer få se i min haul :) Ska kolla lite youtube och på min serie, även föra över videos och bilder till datan :)
Bloggar imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 29 juli 2015 23:54

Heejsan :)

Har 3 vloggar som är klara och redo att laddas upp.

Men kommer inte ladda upp de förens jag kommer hem, pga segt internet och de jag laddade upp raderade jag :/ 

Var tvungen att fixa lite saker och byta musik på de ;)


Tycker det är skönare att göra det när jag kommer hem, för då känns det som att allt blir rätt :D

Men ska kolla lite på min serie nu och sen ska jag försöka sova lite gran <3


Imorgon åker vi till nästa hotell som vi ska sova bara 1 natt dock! Ska till IKEA och köpa en sängstomme, kommer förklara varför jag köper den i Danmark, istället för i Sverige i min Danmarks haul ;) Vi ska till Aarhus imorgon, så ska vi kolla i stan och försöka bada lite grann :)


Men bloggar antagligen imorgon så, puss :*        

Av Amanda Lindmark - 29 juli 2015 11:11

Hej! Vi ska åka till tarm nu, där ska de ha en marknad så vi ska kolla :)
Vaknade vid kl 9.00, vi gick och åt frukost då! Sen har jag fixat mig och nu ska vi åka. Skriver senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 29 juli 2015 00:43

Laddar upp den när jag kommer hem. Varför?

Står i inlägg längre upp!

God natt!


Av Amanda Lindmark - 27 juli 2015 23:27

Hejsan!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men de 3 första nätterna hade jag knappt något wi-fi och kom till det andra hotellet igår på eftermiddagen :) Bloggade två inlägg då och även ett imorse.

Men kan inte blogga när jag är ute för mitt abonnemang funkar inte här i Danmark, vet ej varför :(

Just nu sitter jag och tittar på Pretty Little Liars på Netflix. Laddade precis upp en vlogg på youtube :)

Hoppas ni kollar på vloggarna så får ni se lite av mina dagar och så. Har torsdag, fredag och lördag i mina vloggar som är uppe, än så länge :)

Idag var vi en stad, vi shoppade och kollade i affärer. Handlade på H&M, Gina Tricot och matas. Köpte 2 klänningar på H&M, 1 bikini överdel och 3 smycken från Gina <3 Till lunch åt jag och min pappa Kina mat i en box, så gott! Man köpte en box och så fyllde de den med olika saker man pekade på! Mamma åt bara en korv ;) Vi fikade även på ett café idag också, riktigt mysigt! Jag köpte en jordgubb, banan, äpple och vaniljsmak smoothie. Den var så himla god och mina föräldrar köpte kaffe och en varsin kaka :)

Efter vi fikade åkte vi tillbaka till hotellet och det tog ungefär 1 timme. Sen åt vi middag på hotellet runt kl 19.00, det var buffé :) Åt pasta och kyckling, potatis och en kött bit!

Vi hade det riktigt trevligt idag :)

Ska sova nu, puss och kram :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards