Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 16 juli 2015

FARSTA OCH SLEEPOVER :)

Av Amanda Lindmark - 16 juli 2015 21:23

Heej!


Var i farsta med en kompis i tisdag och shoppade, fikade och var hoss tandläkaren :) 

Var och badade på morgonen i flaten badet med mamma och pappa, riktigt skönt!

Sen runt kl 14.00, hade jag tid hoss tandläkaren i farsta :D Efter det gick pappa och jag,

handlade i mataffären ;) Köpte 2 saker på lagerhaus också, sen köpte vi en varsin glass :* 

Innan jag mötte upp min kompis!


Sen mötte min kompis upp mig vid kl 15.00, vi gick runt och kollade i ganska många affärer.

Jag handlade saker från 4 affärer, handlade från Indiska, H&M, Kicks och Åhlens :D

Sen köpte jag en frappino på Expresso house (tror det stavas så) :) Riktigt god!


Sen hämtade min pappa oss runt kl 18.30, han körde hem henne och sen hämtade vi mamma, då åkte vi till rusta ;)

Vi skulle köpa utemöbler till baksidan (bild kommer någon dag) ;)

Sen kom jag hem vid kl 20, då åt jag middag ;) Mums!


Igår då sov jag fram till kl 16, sen åkte jag hem till Erika <3

Riktigt mysigt och trevligt att träffas eftersom det var en vecka sen sist!

Vi gick ut en promenad med hundarna och åt middag. Sen åkte vi ner till coop i huddinge,

köpte lite chips och godis! Sen pratade vi och umgicks :)


Nu under morgonen åkte hon till jobbet och jag var kvar där, åkte hem runt kl 13.30 :)

Var hemme med hennes mamma, jag gullade med valparna och myste!

Sen tog jag masssa bilder, ska ladda upp de någon dag :)


Nu under eftermiddagen/kvällen har jag ätit middag och varit på ö&b med pappa :)

Köpte inget speciellt, köpte en ram till en affish jag köpte i tisdags (bild kommer i nästa inlägg), plåster, chips, deodorant, duschkräm, ljushållare :D 


Men ska skriva ett till inlägg efter det här och efter det ska jag kolla på min serie medans jag städar mitt rum :*

Puss och Kram <3

Nu kommer det massa bilder!


               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards