Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 27 juli 2015 08:00

Hejsan :)

Vaknade för en stund sen och har precis fixat mig. Vi ska gå och äta frukost snart <3

Senare ska vi åka till en liten stad och kolla lite :)

Har dock bara internet på hotellet, så kommer ej kunna blogga under dagen, puss :*



Av Amanda Lindmark - 27 juli 2015 00:04

Ska sova nu, men ska försöka blogga lite imorgon både på morgonen och kvällen :) Puss och Kram!

Av Amanda Lindmark - 25 juli 2015 16:34

Heej!
Jag lever så alla vet!
Men vi har ingen täckning och internet på hotellet så :(
Men sitter just nu på en parkeringsplats och bloggar, för vi hittade internet här, haha :) Men imorgon åker vi till nästa hotell, där ska det finnas internet <3
Så kommer blogga imorgon eftermiddag/kväll :)

Vi har haft riktigt trevligt de här 3 dagarna, än så länge! Idag regnar det dock :/ Igår hade vi det riktigt mysigt, men bloggar och lägger till bilder när jag har datan framme ;)

Har gjort vloggar, har gjort 1 än som är redigerad och klar, filmar lite här och var :) Men kan inte ladda upp de än pga av internet :(

Bloggar antagligen imorgon om det funkar, puss :*

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2015 06:49

vi är i Gbg nu, vi är påväg till hamnen nu för att åka på båten :)

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2015 00:12

Har redigerat en video nu som jag filmade i lördags kväll, kommer ladda upp den när jag har internet :)
Stay tuned! :D

Av Amanda Lindmark - 22 juli 2015 22:33

Hej!

Sitter i bilen nu ner till Gbg med mamma och pappa :) Båten går kl 08.00 imorgon till Danmark ;)
Tycker det är så mysigt att åka bil på natten :)

Men tänkte filma lite under semester och göra en film av det, som en vlogg och ladda upp den på min youtube kanal :)

Puss och Kram!

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards