Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 21 juli 2015 23:43

Hejsan ;)

Vaknade runt kl 10.00, då kom Erika och Toffee hit då. Jag började fixa mig och sen, åkte vi till centrum ;)

Vi köpte korv och lite annat till grillningen :) Sen åkte vi till flottsbro, jag gick ner i vattnet med Toffee när vi kom fram och busade med henne, hon var så himla söt när hon simmade och lekte i vattnet

Sedan gick vi till Downhill cars och körde, det var så himla kul :)

Man satt i en bil med bara broms och en ratt, så körde man ner för en backe med massa kurvor.

Tispar enormt att testa, skit kul :) Erika och jag hade det riktigt kul!


Vann 2 biljetter på huddinge dagarna i maj :) Vi fick åka 6 ggr var, värde 190 kr st <3

Sen åkte vi hem runt kl 18.00, då kom vi hem och lagade middag :)

Sedan spelade vi kort och pratade, efter ett tag gick vi ut och gick en promenad med Toffee :*

Då stannade vi vid en gunga nära mig och gunga, lyssnade på musik <3


Sen gick jag och la mig vid kl 01.00 ;)

Puss och Kram!


                      

Av Amanda Lindmark - 21 juli 2015 23:14

Hej hej :)

Sitter just nu i mitt rum och kolla på Pretty Little Liars. 

Har varit trött och seg hela dagen. sov till kl 13 :(

Har haft huvudvärk och ont i magen,

är nog lite nervös inför resan till Danmark av någon anledning :P Haha!


Men var på rusta på eftermiddagen och handlade lite inför Danamrk.

Köpte torrschampo, balsam, deodorant, nässpray, coca cola och lite godis :D

Har börjat förbereda lite vad jag ska ha med mig till Danmark och imorgon ska jag packa och fixa :)

Åker på onsdag natt runt kl 12, på natten. Båten går kl 08.00 på morognen i Danmark <3

Ska bli kul att åka bil, älskar det! 


Puss :*


 

Ingen riktigt percing btw :)



Av Amanda Lindmark - 21 juli 2015 04:15

  Har städat mitt rum precis, torkat rent och ställt tillbaka fint :)

Riktigt nöjd med hur mitt skrivbord ser ut, satte precis upp bilderna på väggen <3 

Tycke det vart en fin detalj ovanför skrivbordet ;)

Puss <3

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2015 16:21

Klänning - Indiska, Glasögon - Gina Tricot, Ballerina - Dutchman, Klocka - Ur & Penn, Armband - H&M och Väska - Belle Shoes :)

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2015 15:12

Hej! Ska fixa mig lite nu eftersom jag ska filma en haul video till er lite senare :) Med lite saker kag köpt senaste dagarna :) Så jag hoppas ni gillar det, sen ska jag blogga lite inlägg!

Kom hem igår vid kl 19, efter vi var i Mariefred :) Vi var först på HEDLANDET (som typ Ullared) massa kläder och sånt :) Sem åt vi mat inne i Mariefred och även filade innan vi åkte hem <3 Sen satt jag på baksidan och lyssnade på musik, fixade mig! Skulle träffa Sandra
Igårkväll, men det blev inte av så åkte hem till Filippa vid kl 01.00 inatt :)
Sen sov jag över där och vaknade vid kl 11.00 imorse :*

Bloggar lite senare så, puss och kram!

Av Amanda Lindmark - 17 juli 2015 17:04

Hej!
Sitter nu och äter på en grill i Mariefred. Mums!
Hörs senare :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards