Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 16 juli 2015 22:20

Fyllde år i Lördags, var med Sandra från söndag kväll till måndag morgon :)

Då fick jag min födelsedagspresent, jag vart riktigt glad. Älska sakerna hon gav mig :)


    

Kram!


Av Amanda Lindmark - 16 juli 2015 22:00

Hjesan hoppsan!

Nu tänkte jag visa vad jag har köpt de senaste dagaran :)


Anti Shine Mattifying powder i nr 31 från Isadora köpt på Åhlens för 139 kr :) Läppglanset kommer också från Isadora och är köpt på Åhlens för 29 kr, det är i färgen nr 40! Har inte testat någon av produkterna än, så det ska bli kul. Har hört bra saker om pudret :D

En ny foundation till mig, har velat ha den här så sjukt länge :) Så nu köpte jag den på rean, på H&M.

Den kostade 75 kr vilket ni ser på prislappen, haha :D Den är i nr D1-W1 och i färgen Ivore Doré!

 


Köpte lite blandade saker på TGR på söder, i måndags när jag var där med pappa :) Köpte akrylfärg i små förpackningar för 40 kr,2 st klistermärken/häfte för 10 kr, glowsticks för 20 kr och gummisnodbanden för 10 kr!


  


Selfiestick från Rusta, kostade 99 kr :D

 

Affishen jag skrev om i mitt senaste inlägg. Kostade 15 kr på rean på lagerhaus och boxen kostade 10 kr <3


 


Color Tatto 24 HR från Maybelline, i färgen 65 - Pink Gold :)

Kostade 50 kr på rean, på H&M!

   

Concealer från Maybelline, från Fit Me serien ;) I färgen 15, från Kicks och kostade 99 kr :) Ögonbrynspennan kommer också från Maybelline, i färgen medium brown och kostade också 99 kr :D

  Bronzer powder från H&M egna smink, alla säger att den inte är så bra. Tänkte att jag kunde testa den ;) Köpte den i stan i måndags, för 20 kr på rean :) Hoppas den är bra!


Hoppas ni gillade de här mini haulen på bloggen, med bilder :)

Puss :*


Av Amanda Lindmark - 16 juli 2015 21:23

Heej!


Var i farsta med en kompis i tisdag och shoppade, fikade och var hoss tandläkaren :) 

Var och badade på morgonen i flaten badet med mamma och pappa, riktigt skönt!

Sen runt kl 14.00, hade jag tid hoss tandläkaren i farsta :D Efter det gick pappa och jag,

handlade i mataffären ;) Köpte 2 saker på lagerhaus också, sen köpte vi en varsin glass :* 

Innan jag mötte upp min kompis!


Sen mötte min kompis upp mig vid kl 15.00, vi gick runt och kollade i ganska många affärer.

Jag handlade saker från 4 affärer, handlade från Indiska, H&M, Kicks och Åhlens :D

Sen köpte jag en frappino på Expresso house (tror det stavas så) :) Riktigt god!


Sen hämtade min pappa oss runt kl 18.30, han körde hem henne och sen hämtade vi mamma, då åkte vi till rusta ;)

Vi skulle köpa utemöbler till baksidan (bild kommer någon dag) ;)

Sen kom jag hem vid kl 20, då åt jag middag ;) Mums!


Igår då sov jag fram till kl 16, sen åkte jag hem till Erika <3

Riktigt mysigt och trevligt att träffas eftersom det var en vecka sen sist!

Vi gick ut en promenad med hundarna och åt middag. Sen åkte vi ner till coop i huddinge,

köpte lite chips och godis! Sen pratade vi och umgicks :)


Nu under morgonen åkte hon till jobbet och jag var kvar där, åkte hem runt kl 13.30 :)

Var hemme med hennes mamma, jag gullade med valparna och myste!

Sen tog jag masssa bilder, ska ladda upp de någon dag :)


Nu under eftermiddagen/kvällen har jag ätit middag och varit på ö&b med pappa :)

Köpte inget speciellt, köpte en ram till en affish jag köpte i tisdags (bild kommer i nästa inlägg), plåster, chips, deodorant, duschkräm, ljushållare :D 


Men ska skriva ett till inlägg efter det här och efter det ska jag kolla på min serie medans jag städar mitt rum :*

Puss och Kram <3

Nu kommer det massa bilder!


               

Av Amanda Lindmark - 14 juli 2015 21:21

Mums!
Har haft fullt upp, kom hem för 1 timme sen :) Har ont i fötterna så har inte orkat fixa mat :/ Bloggar några inlägg sen, puss <3

Av Amanda Lindmark - 14 juli 2015 12:03

Är just nu och badar/solar i FLATEN badet med mamma och pappa :)

Sen vid kl 14.00, ska jag till tandläkaren ;) Vet inte helt än om en kompis ska följa med och om vi ska shoppa lite i Farsta, för hon har inte svarat på mitt sms :/ Bloggar senare!

Av Amanda Lindmark - 14 juli 2015 05:20

Sitter och kollar igenom bilder och så. Ska redigera lite bilder nu, fast måste egentligen sova men är inte speciellt trött, eftersom har inte sovit på 1 och ett halvt dygn ;) Puss :*

Av Amanda Lindmark - 14 juli 2015 02:56

Juste glömde skriva att jag beställde hem den här, beställde den från www.cocopanda.se ;) Så den kommer nog hem vilken dag som helst <3 Puss!

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards