Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2015 21:35

Hejsan ;)

Sitter framför datan och lyssnar på musik, i vardagsrummet!

Vet inte vad jag ska göra, vill träffa någon kompis men har ont i magen :(


Får väll kolla lite på min serie och redigera lite bilder, kanske göra en ny header?

Får se, puss ;*


 

Ni får en bild från Liseberg :)

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2015 21:16

Hej hej :D

Vissa av er kanske vet att vi har kattungar, har inte direkt bloggat något om det.

Dem är 12 veckor på söndag, vilket betyder att vi ska sälja de då :)

Vår katt fick 2 honor och 2 hanar, alltså 4 kattungar <3

Honorna är tingade och hanarna har vi inte lagt ut annons på, eftersom vi har inte

bestämt vem av de vi ska behålla :*


Jag vill behålla hanen som är i den stora bilden på vänster sida på bilden och den andra hanen är den orange/vita!

Men det har varit kul att ha kattungarn men även jobbigt, eftersom de springer runt och busar, lättrar överallt och äter mycket. Men så himla söta, så man smälter!

Här får ni en bild :*

Puss och Kram!

 

 Mamman är med på en bild med den orange/vita :)

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2015 13:45

Hejsan!

Gick upp kl 1, hade ont i magen när jag vakande :(

Har ätiti lunch och tagit en alvedon nu på förmiddagen, har kollat lite på datan och redigerat bilder :)

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen till 100 %, kanske ska träffa Sandra senare ikväll <3

Men annars har jag inget planerat :) 


Ska sitta redigera bilder nu och blogga lite andra inlägg till er! 

 

Av Amanda Lindmark - 8 juli 2015 17:39

Hej!
Vakande för 1 timme sen, så har inte hunnit göra något än :(
Kom hem ungefär runt kl 04.00 inatt, var hemma hoss en kompis :)
Vi hade det grymt mysigt, satt på hennes baksida och pratade och hade det kul <3

Innan det hade vi picknick nere vid vattnet från kl 19.30-21.30 :)
Sen efter det gick vi och spelade fotboll nere vid mig,
sen cyklade vi runt lite i Skogås och sen hem till henne :)

Puss :*

Var och klippte mig i Farsta igår eftermiddag också, riktigt nöjd :D

Av Amanda Lindmark - 6 juli 2015 23:02

Ska snart gå ner och sova, puss :)

Av Amanda Lindmark - 6 juli 2015 13:54

Heej ;)

Sitter och tittar på min serie på netflix just nu :) Kom hem ifrån Erika för 1 timme sen <3

Hon jobbar idag så, sov hoss henne inatt. Vi var ute på promenad med hundarna och sedan kollade vi film.


Ska gå ner till mitt rum snart och städa, fixa lite sakar :) Har varit och badat både fredag, lördag och söndag <3

Varit rikitgt bra väder för det, sen har vi även grillat hela helgen, mums!



Bloggar senare, puss :*

TV

Av Amanda Lindmark - 3 juli 2015 20:56

Har ätit mat för en stund sen, riktigt gott! Vi grillade :)
Ligger och kollar på Simpson på 6:an nu.
Ska snart gå ner i mitt rum och fixa lite saker :)

Av Amanda Lindmark - 3 juli 2015 12:49

Ska dit och vaccinera kattungarna med mamma och pappa :) Senare ska vi åka och handla och beroende på hur sent det blir, så ska vi kanske åka och doppa oss någonstans <3

Hörs senare! :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards