Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 2 juli 2015 22:37

Hej hej!

Idag har man svettats som en gris, riktigt varmt :)
Har varit hemma med min mamma idag, har suttit mest i skuggan och tagit det lugnt!
Cyklade till länna imorse vid kl 12, riktigt jobbigt men kul att röra på sig :)
Köpte lite saker på rusta ;) Efter middagen gick mamma och jag ner till sjön nere hos oss och doppade oss. Det var många där och riktigt kallt, men ändå skönt!

Bloggar imorgon, kollar film nu :)

Av Amanda Lindmark - 1 juli 2015 23:22

Hejsan!

Idag vaknade jag runt kl 11, åt kyckling sallad med mamma på baksidan :)

Riktigt varmt, har varit varmt hela dagen <3 Gick sedan ner i mitt rum och fixade mig :)

Mammas kompis kom hit vid kl 13, vi fikade och pratade. Åt kyckling gryta med ris till middag, vid kl 17 :D


Runt kl 18.30 åkte pappa och jag till Heron och gick på bio :) Riktigt mysigt och kul!

Vi såg San Andreas, riktigt bra film! Rekomenderar ;)


Imorgon ska det tydligen bli 20 plus, ska försöka sola lite då :D

Får se om jag bloggar lite imorgon :)

Puss och God Natt :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards