Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2015

Av Amanda Lindmark - 31 augusti 2015 16:00

Hejsan!

Fick hem en ögonfrans serum (för starkare och längre ögonfransar), ansikts primer, läppbalsam, hudlotion och en ögonskuggs borste :)

Ska bli kul att testa alla produkter.
Hörs senare <3

Av Amanda Lindmark - 25 augusti 2015 18:47

Av Amanda Lindmark - 19 augusti 2015 23:46

Hej! När jag slutade vid kl 15, mötte jag upp Simone i Farsta kl 15.15 :) Vi köpte en varsin glass och sedan åkte vi till Farsta centrum <3 Vi shoppade och åt middag, riktigt mysigt!

Har duschat och tagit det lugnt sen jag kom hem, bloggar imorgon! Ska sova nu :) Visar imorgon vad jag har köpt idag. Puss och Kram :*

Av Amanda Lindmark - 19 augusti 2015 12:31

Hej :) Sitter i biblioteket just nu och kollar lite youtube klipp på min nya data. Kommer blogga lite ikväll om helgen och första delen av veckan :)

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 16 augusti 2015 17:32

Åker förbi Täby just nu, snart hemma :) Ska bli skönt. Förlåt för jag inte har bloggat nu på 2 dagar :/ Men har ätit lunch och middag, badat och varit ute på campingen, tagit promenader och tagit massa kort :) Puss :*

Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2015 18:15

Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2015 16:52

Hejsan!

Jag och mina föräldrar har varit nere vid vattnet och badat/solat :)
Det var skönt i vattnet iallafall. Nu ska jag duscha och sen ska vi gå och äta på restaurangen, här på campingen ;)
Sedan ska vi nog åka in till Gävle och titta, även handla :) Sen tänkte jag och min pappa kanske spela minigolf :) Bloggar sen, puss :*

[Bild]

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards