Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2015

Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2015 11:25

Hej!
Har precis ätit frukost :)
Kollar på The Simpson på tv 6,
just nu :) Puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2015 22:30

Hej!

Ska kolla på min serie och sen ska jag försöka sova, imorgon hoppas jag på sol så jag kan bada och sola lite :)

Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2015 18:17

Nu ska vi äta middag här på campingen, på restaurangen :)
Beställde kebab tallrik, mums!
Bloggar sen, puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2015 14:24

Vi är framme nu :)
Vi ska gå ner och bada nu, hörs sen. Puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2015 10:14

Hej ;)

Har jag någonsin gått upp så här tidigt? Haha :D

Men ska åka och campa med husvagnen i Gävle, med mamma och pappa :) Ska bli mysigt!

Bloggar senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2015 15:03

Var ju i farsta igår med pappa och tänkte visa 2 saker jag köpte :)

En sak på H&M och en sak på åhlens :) Köpte även en ny vit spets bh och eyebrown kit <3


Blush och Highlither palette från viva la diva, pris: 159 kr :)

 

Maekup sponge från H&M, pris: 29 kr :)  

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2015 14:53

Hejsan, hoppas ni mår bra :)
Har inte haft tid att blogga så mycket, har umgåtts med kompisar i helgen/veckodagarna. Men ska försöka blogga mer och uppdatera er i mitt liv :)

Iallafall så kan jag börja med i torsdag, först åkte jag till polisen och gjorde ett nytt pass och ett id-kort. Senare åkte jag hem till Erika :) Vi lagade middag, pratade och kollade film, vi åt tonfiskröra/pastasallad. Riktigt gott! Sedan gick vi och la oss runt kl 01.00, på natten :)

Sedan stannade jag kvar på fredagen, kollade film och lagade lunch :) Sedan när Erika slutade jobbet mötte jag upp henne i Huddinge och vi gick runt där, kollade lite i affärerna. När vi kom hem till henne igen, så kollade vi på en ytligare film med Nick Jonas, den var riktigt bra :) Sedan somnade Erika ett tag, vi lagade iallafall mat när hon vakande och sedan åkte vi till en mack nära henne och handlade lite godis. Sedan kollade vi på en till film och så färgade vi hennes hår blont :) Sedan gick vi även ut på en promenad mitt i natten, typ runt kl 02.00 Vi var ute till 03.00, sen gick vi hem och då kollade vi film, även beställde lite saker på eBay. Sedan somnade vi runt kl 06-07.00 på morgonen :)

På lördagen vakande vi runt kl 12.00, vi lagade lunch och kollade film :) Sedan sov vi eftersom vi gick och la oss så sent :( Men jag tyckte det var så varmt i luften, så jag hade det svårt att sova. Sen åkte jag hem runt kl 19.00, när jag kom hem kollade jag lite på datan och en till sak, kan ni gissa vad? Film, haha :D

På söndagen sov jag länge och min pappa kom hem från Tyskland med min bror :) Jag städade i mitt rum och fixade lite, sedan på kvällen beställde jag lite saker från eBay :) Kommer visa er sen när det kommer hem.

Igår så var jag hemma under dagen, runt kl 18.00 åkte jag till Farsta med min pappa
Men ska redigera mina vloggar och ladda up de på youtube. Ska även ladda up lite bilder från Danmark, när jag har tid och lust :)

Puss och Kram :*


     

Av Amanda Lindmark - 8 augusti 2015 19:24

Bloggar senare eller imorgon om veckan/helgen :) Puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards