Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2015

Av Amanda Lindmark - 5 augusti 2015 23:11

Hej!
Tittar på en film just nu på Netflix. Ska rensa lite bilder på både min iPad och iPhone. Sedan försöka sova :) Imorgon ska jag träffa Erika på kvällen när hon slutar jobbet, ska sova över hos henne <3 Ska troligen åka och bada på morgonen med mamma och pappa. Sedan ska jag till polisen och fixa ett nytt pass och id-kort :) Men bloggar imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 5 augusti 2015 00:00

Hej :)
Har sovit mest hela dagen, var på Bauhaus imorse och handlade spackel. Spacklade några hål i mitt rum eftersom ska måla mina väggar i mitt rum imorgon, ska måla de vita bara <3 Ska sitta och kolla lite på datan nu och sen ska jag sova :)
Puss :*

Av Amanda Lindmark - 4 augusti 2015 00:01

Haha, varje dag!
Kom hem runt kl 23, efter bion. Var där med Simone, vi hade det riktigt mysigt och kul :) Vi kollade på filmen Spy, riktigt bra :) Rekomenderar den starkt, till alla som gillar komedier :)

Men Ka kolla lite på min serie och sedan försöka sova! Puss <3

Av Amanda Lindmark - 3 augusti 2015 13:03

Av Amanda Lindmark - 3 augusti 2015 04:17

Vissa går up den här tiden, haha :)
Aja, ska sova nu! Puss :*

Av Amanda Lindmark - 2 augusti 2015 16:59

Hej! Var precis och hälsa på min bror i hans nya lägenhet :) Sen efter det så åkte jag och mina föräldrar till rusta och där köpte jag ett nytt påslakan och lite godis bara :) vi ska snart grilla, det ska bli så gott! Lite senare så har inga planer än men kommer antagligen träffa någon kompis eller så.

Jag har fixat lite i mitt rum också så jag vet inte om jag ska göra en room tour video eller om jag bara ska ta lite kort lägga ut på bloggen :) Så vi får se vad jag gör.

Men ska försöka blogga ett inlägg senare så får vi höras, puss :*

Kostade 99 kr :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards