Cutierabbit

Alla inlägg under september 2015

Av Amanda Lindmark - 30 september 2015 11:48

Hejsan, sitter just nu i skolan :)

Började för 20 min sen, har elevstöd och ska prata med några lärare.

Efter denna lektion har jag extra matematik i ungefär 2 timmar :/ 


Ska möta Erika i huddinge när hon slutar och sedan ska vi hem till henne. Ska sova över där!

Mys, vi ska kolla film och gå ut med hundarna :)


Bloggar senare, puss :*


     

Av Amanda Lindmark - 26 september 2015 18:00

Hej! Är påg till heron city nu, ska gå på bio med Erika :) Vi ska se Maze Runner med Dylan O'brien :*

Vet att jag har bloggat väldigt dåligt men det beror på att jag har haft mycket prov och läxor i skolan :)

Men ska blogga några inlägg nu under veckan :)

Puss <3

Av Amanda Lindmark - 15 september 2015 09:49

Hej! Sitter i skolan nu, har lektion om 5 min :) Sen har jag lunch och en till lektion till, efter det slutar jag kl 12.50 :) Ska då till Farsta lite snabbt och handla lite. Sedan hem och städa mitt rum och plugga lite :)

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 8 september 2015 23:12

Efter skolan mötte jag upp Sandra i Älvsjö, då åkte vi på direkten till Haninge centrum. Vi shoppade och kollade runt i butiker :) Sedan gick vi och åt på taco bar, köpte nachotallrik.
Sen var hi tvungna att sitta och vänta på bussen i typ 40 min, men vi hade det riktigt trevligt och mysigt <3

Ska snart sova, kollar just nu på family guy på sexan.

Bloggar imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 8 september 2015 23:05

Hej! Skolan gick bra idag, började kl 8.00 och slutade kl 16.00 :) Vi hade engelska, naturbruk och svenska på förmiddagen. Sen hade vi lunch och efter det åkte vi till Västberga där hunddagiset ligger :) Vi hade lektion där från 13.00-16.00 :) Vi lärde oss om hundens delar och lite andra saker, sen gick vi på en promenad och jag hade Stråla att gå med <3

Riktig rolig dag!
Puss och Kram :*

Av Amanda Lindmark - 7 september 2015 21:40

Hej!
Kollar på VS Fashion Show på kanal tre, men ska sova snart :)
Bloggar imorgon :)

Av Amanda Lindmark - 7 september 2015 11:18

Hej!
Skrev ju igårkväll att jag hade färgat håret precis, färgade alltså rosa slingor i hela håret :)

Blev riktigt nöjd med det <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards